|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קלאב מד בקמפיין חדש

- הודעה מטעם קלאב מד
18/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעלי בן-עמי  |    |  סיגל אביטן יח"צ
[צילום: יח"צ]

בתום תהליך ממושך של שדרוג מועדוני נופש ברחבי העולם ופתיחת מועדונים ברמת 5 קלשונים זו הפעם הראשונה, משיקה קלאב מד מהלך אסטרטגי בינלאומי תחת הקונספט "כל עולמות האושר", במטרה למצב את הרשת כיצרנית האולטימטיבית לאושר.
אסטרטגיית השיווק של קלאב מד מציגה גישה חדשה לקונספט הנצחי של החברה, המלווה אותה מאז הקמתה: להיות יצרני אושר.

במסגרת המהלך השיווקי, עולה קלאב מד בקמפיין פרסומי בינלאומי באמצעות משרד הפרסום Publicis Et Nous מבית פובליסיס, המתמחה בטיפול במותגי יוקרה. הקמפיין הרב-תרבותי יושק בהדרגה בעולם החל מינואר 2008 ויופיע בכל מדינה בה משווק המותג - צרפת, בלגיה, שוויץ, בריטניה, הולנד, ספרד, גרמניה, ארה"ב, קנדה, טיוואן, איטליה, ישראל, ברזיל, ארגנטינה, סינגפור, קוריאה, יפן, הונג קונג, אוסטרליה, מלזיה, סין, ניו-זילנד תאילנד, הודו ודרום אפריקה.

בארץ יעלה הקמפיין ב-28 בפברואר באמצעות משרד הפרסום אריאלי PUBLICIS ויציג את הסלוגן החדש של הרשת: "קלאב מד. כל עולמות האושר". הקמפיין יכלול עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט ורדיו. הקמפיין הפרסומי ילווה בפעילות קידום מכירות ובתוכן שיווקי, כאשר כולם יחדדו את המסר השיווקי המייצג את ההבטחה וההתחייבות לאפשר לאורחים לחוות רגעי אושר הנחרטים והמלווים אותם עד החופשה הבאה.

קהל היעד העיקרי של החברה הוא נשים וגברים בגילאי 30-55 בעלי משפחות וילדים, במעמד סוציו-אקונומי גבוה. קהל מטרה נוסף הוא צעירים רווקים, או זוגות בגילאי 18-40 ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, שנוסעים ליעדים בהם יש מועדונים לגילאי 18+ (כדוגמת מועדון Kemer בטורקיה, Otranto באיטליה, או מועדון הסקי Val Thorens בצרפת).

הקמפיין החדש מציג אנשים שנושאים עליהם את רגעי האושר שצברו בחופשתם הודות למגוון האפשרויות, הפעילויות והתגליות המתאפשרות בקלאב מד. מטרת המהלך השיווקי היא להמשיך ולמצב את קלאב מד כמותג יוקרתי בינלאומי, תוך יצירת קרבה לצרכן והתחברות לחוויות האושר האישיות שלו.

תאריך:  18/02/2008   |   עודכן:  18/02/2008
יעלי בן-עמי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלמה מבית יוניליוור משיקה קמפיין למוצר הדגנים לילדים שוגי כוכבים הפונה לאמהות. בקמפיין הושקעו כ-2 מיליון שקלים.
18/02/2008  |  מיכל שלום  |   הודעות כלליות
אתר אלפא, אתר ההיכרויות הסגור הראשון למנהלים ובכירים, עולה בימים אלה בקמפיין פרסום הכולל מודעות בעיתונות הכלכלית ובאינטרנט.
18/02/2008  |  גלית פריד  |   הודעות כלליות
חברת TNT, אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2008. את הקמפיין ילוו 18 צעירים וצעירות.
עובד דבי, 41, מי שכיהן עד לאחרונה כראש אגף כלכלה ותקציבים ברשות שדות התעופה, מונה לסמנכ"ל כספים בדליה אנרגיות. דליה אנרגיות, בבעלות משותפת של משק אנרגיה בע"מ, חברת חירם אפסילון וקרן תשתיות ישראל (IIF), עתידה להקים את אחת מתחנות הכוח הפרטיות הגדולות בישראל.
18/02/2008  |  דן מוזס   |   הודעות כלליות
האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין פרסומי חדש שממשיך ותומך באסטרטגיית השיווק שנתמכת בסיסמא "אל תיכנע לבינוניות".
18/02/2008  |  רוני הרש  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il