האקדמיה לעיצוב ויצו חיפה משיקה בימים אלה את קמפיין הרשמה החדש לקראת שנת הלימודים תשס"ט, אשר מטרתו למצב את האקדמיה בין המוסדות האקדמיים המובילים בעיצוב בארץ. על הקמפיין אחראים המעצבים שמעון ריישר ובני רזניק, אנשי מקצוע מובילים בתעשיה ומרצים בכירים לעיצוב ופרסום באקדמיה.
הקמפיין, בהיקף כ-600 מאות אלף שקל, כולל שילוט חוצות מסיבי בכל רחבי הארץ, מודעות עיתונות ובאנרים בפורטלים מובילים באינטרנט. את הקמפיין מלווה חוברת תדמית חדשה הכוללת מידע לנרשמים, תמונות אווירה של האקדמיה וקטלוג עבודות בוגרים מכל מחלקות העיצוב. עיצוב והפקה: בני רזניק
במסגרת הקמפיין החדש, יערך ביום ד', 27.2.08, החל בשעה 16:30, יום פתוח במסגרתו יתקיים לראשונה מפגש היכרות עם ראש המחלקה החדשה ליצירה קולנועית דוקומנטרית, איש הקולנוע בוריס מפציר, לשעבר מנהל שרות הסרטים הישראלי, ראש האגף לאמנויות במשרד החינוך ומנכ"ל משרד הקליטה, האחראי על תוכניות הלימודים החדשניות והייחודית בארץ, אשר יוגשו לאישור המועצה להשכלה גבוהה בימים הקרובים, לשם קבלת היתר לפתיחת לימודים לתואר ראשון.
ביום פתוח יתקיימו מפגשים אישיים בכל מחלקות האקדמיה: עיצוב גרפי-תקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה וניהול עסקי. המתעניינים יוכלו לסייר באקדמיה, להפגש עם מרצים, לשוחח עם רכזים מקצועיים וסטודנטים, לצפות בתערוכת עבודות ופרויקטים.