קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, מעלה קמפיין טלוויזיה ומודעות למקררי אמקור החדשים תחת הסיסמא: אמקור להתאהב בו מחדש. הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, עולה לרגל דגמי אמקור החדשים המצטיינים בחדשנות טכנולוגית ועיצובית. בסרטון מוצג מקרר אמקור 2008: חדשני, מעוצב ואיכותי, המגלם את המהפכה החדש של קריסטל בתחום תקופת האחריות: 10 שנות אחריות לכל הרוכש מקרר אמקור!
מסקר שביצעה חברת מידע שיווקי סי.איי בנושא מקררי אמקור עולה כי אמקור הוא המותג המוכר ביותר בתחום המקררים. עוד עולה מהסקר כי המותג אמקור נתפס כישראלי, ייחודי וכנותן תמורה מלאה למחיר. לדברי מאיר סהר, מנכ"ל חברת קריסטל מוצרי צריכה, "הצרכן הישראלי נהנה מאותו מקרר אמקור האהוב בשינויים המבטאים את המילה האחרונה בשוק המקררים העולמי, שהותאמו באופן מיוחד לצרכים ולהעדפות של הקהל המקומי בכל הקשור לעיצוב אופנתי ונוחות שימוש".
בסרטון נראים דוגמנית על מסלול תצוגת אופנה, העשוי מקרח, וקהל צופים נלהב. תוך כדי החלקה היא נעלמת, ובמקומה עולה מקרר אמקור החדשני והמעוצב. הסרטון מחבר את מקררי אמקור לעולם האופנה והחדשנות ומשקף את השינוי העדכני, המגוון הרחב של העיצובים והטכנולוגיה המתקדמת של מותג המקררים המוכר והמזוהה ביותר עם ישראליות.