הקמפיין בעלות של כ-250,000 דולר, יעלה בטלוויזיה,רדיו ודיוור ישיר בכל רחבי הארץ. מבין מובילי הקמפיין: רועי קקון, ממתמודדי "גריז" וגל צחור אלוף ישראל באופני כביש.
Yad2, המהווה על-פי סקר TIM האחרון את אתר האינטרנט העשירי בגודלו בישראל, יהיה האתר הראשון בישראל שעובר לוקאליזציה. המשמעות היא שהאינטרנט יהפוך בפעם הראשונה מאמצעי תקשורת הנתפס עולמי, גלובלי וחוצה יבשות, למדיה לוקאלית - כל תושב בישראל, מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, יוכל לעשות שימוש אפקטיבי באינטרנט וליהנות מפלטפורמה מקומית לקידום פרנסתו בעיר שלו ולא רק מגה- מותגים וחברות ענק. הגולשים, כולל מפרסמים קטנים ומקומיים, יוכלו לכוון את הקמפיינים שלהם לישובים ספציפיים. כך למשל בעל מוסך מאזדה בקריות, יכול לפרסם את המוסך שלו רק למחפשי או מוכרי מאזדה באזור הקריות.
איך זה עובד?
גולשים אשר יכנסו ללוח החל מהיום יוכלו לקבוע את הלוח המקומי לעיר שלהם ולגלוש באופן ישיר לתוצאות חיפוש דירות, מכוניות ומוצרי יד שנייה בעיר שלהם. המערכת תציג כברירת מחדל ראשונה את תוצאות החיפוש בעיר שהוגדרה על-ידי הגולש, ולאחר מכן, באזור הכללי של הישוב ובישובים הסמוכים.
גם למפרסמים זוהי בשורה גדולה! הפלטפורמה החדשה מושקת בד-בבד עם השקתה של מערכת פרסום yad2clicki המאפשרת לבעלי עסקים קטנים ונותני שירותים לפרסם מודעות טקסט-לינק במדורים ספציפיים ובישובים ספציפיים.
את הפריצה הזו ישיק כאמור האתר בקמפיין מסיבי הכולל טלוויזיה, רדיו, דיוור ישיר בכל רחבי הארץ ומבין מוביליו רועי קקון, ממתמודדי גריז וגל צחור אלוף ישראל באופני כביש.
שון תל מנכ"ל yad2:"עד לא מכבר, מקובל היה לחשוב שאינטרנט זוהי פלטפורמה ארצית ובינלאומיתֿ, וזו אכן עוצמתה. לאתר שלנו כמו גם לאתרים אחרים ניתן לגלוש מכל מקום בעולם וזה מצוין. אך כשמדובר בלוח מודעות, ברוב המקרים הן הגולשים והן המפרסמים מתייחסים התייחסות מקומית. הגולשים רוצים לקנות או למכור מוצר כזה או אחר, בדרך-כלל ליד הבית ואילו בתי העסק הקטנים ונותני השירותים רוצים לפנות אל הקהל המקומי שלהם. היום אני יכול להגיד, כי בלוח yad2 יש את המענה המקומי המושלם"