יוניליוור ישראל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, להשקת סדרת טיפוח חדשה לשיער למניעת קשקשים תחת מותג דאב. בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים.
מוצרי סדרת דאב נגד קשקשים מכילים את רכיב - ZPTO שנבדק קלינית והוכח כמונע קשקשים (בשימוש קבוע) וכן 25% לחות המחזירים לשיער את המגע הרך ומעניקים לו רכות ומראה בריא ומטופח.
הקמפיין מציג את השילוב בין מרכיב ה-ZPTO לבין נוסחת הלחות של דאב, המיוצגים באמצעות סמלי הזן יין ויאנג המשתלבים זה בזה ויוצרים שביל בצורך S על ראש הדוגמנית שחוזר להיות נקי מקשקשים ורך למגע בזכות השימוש במוצרים.
סדרת דאב נגד קשקשים כוללת שלושה תכשירים, שמפו מרכך וקרם לטיפול בקרקפת מגורה ללא שטיפה. הסדרה נלחמת בקשקשים החל מהחפיפה הראשונה, מסירה אותם ומונעת את חזרתם מחדש. הנוסחה הייחודית מנקה ביעילות את השיער, מרגיעה את עור הקרקפת ושומרת על שיער בריא, רך ומלא חיים.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה, כי נשים רבות חשות כי בעבור התועלת שבחיסול בעיית הקשקשים הן משלמות מחיר בכל הקשור בטיפוח השיער ובמגע הרך והנעים שלו. השימוש בשמפו נגד קשקשים לדבריהן, מייבש את השיער, מה שגורם בהכרח לקושי בסירוק והתרת קשרים והעדר רכות וברק.
תחום המוצרים לקשקשים מהווה כ-23% מסך כל קטגורית השיער. ממחקרי יוניליוור עולה כי 20% מהנשים בגילאי 16-65, דיווחו כי סבלו מקשקשים בשנה האחרונה. 35% מהן סובלות מהבעיה בתדירות גבוהה.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי, יוניליוור ישראל: "ממחקרים שערכנו, עולה כי מרבית הנשים המשתמשות בתכשירים נגד קשקשים חשות כי הן נאלצת להתפשר על נושא הטיפוח. כתוצאה מכך, נשים רבות נוהגות להשתמש בשמפו מטפח לצד תכשירים טיפוליים. דאב, כמותג מקצועי המעניק פתרונות לסוגי שיער שונים פיתח סדרה חדשה, עם נוסחת הלחות הייחודית של דאב, המטפלת בבעיה הקשקשים ומשאירה את השיער מטופח, בריא ורך."
הקמפיין, תחת הסיסמא "סדרת דאב נגד קשקשים מונעת קשקשים ומחזירה לשיערך את המגע הרך" יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובערוצים הרוסים למשך כשלושה שבועות. בנוסף יתקיים קמפיין עיתונות ושילוט חוצות במגזר החרדי.
לאור הצלחת פעילות WOM אשר לוותה את השקת הסדרה המצליחה Dove Therapy, חוזר דאב עם פעילות דומה בקרב 1000 נשים. הפעילות מבוססת על תקשורת פה לאוזן, באמצעות חברת טרגט מרקט. במסגרת הפעילות, יקבלו הצרכניות ערכת התנסות עם מוצרי הסדרה ועלון קופונים לחלוקה בקרב מכרותיהן. הפעילות שלוותה את השקת Dove Therapy זכתה להצלחה מרובה וחשפה את המוצר לעשרות אלפי נשים.