חברת יוניליוור ישראל תעביר את הטיפול בתקציב הפרסום במותגים קליק וורד הגליל למשרד הפרסום ראובני פרידן, החל מה-1 במאי 2008.
תקציב רכישת המדיה עבור מותגים אלה ימשיך להיעשות על-ידי חברת יוניברסל.
מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום החטיפים המתוקים. המותג מחזיק בנתח שוק של 18.4% בקטגוריה המוערכת ב-210 מיליון שקלים. (נילסן, מצטבר שנתי, נובמבר 07). קליק נהנה ממובילות תפיסתית בפרמטרים של מותג צעיר, כייפי לאכילה, חדשני, מפתיע וטעים יותר מכולם.
מותג השוקולד ורד הגליל נמצא בצמיחה של 38% ומחזיק היום בנתח שוק של 11% משוק טבלאות השוקולד (נילסן, שנתי 2007).