משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי, רובינס-שטינמץ זכה במכרז למתן שירותי יחסי ציבור לחברת דואר ישראל. במכרז התמודדו מספר משרדי יחסי ציבור המובילים בענף.
רובינס-שטינמץ יתגבר את מערך הדוברות ויחסי הציבור של דואר ישראל, נוכח היערכותה של החברה להרחבת פעילותה בתחומים חדשים. חברת דואר ישראל צפויה לעבור שינויים מהותיים מבחינה מבנית ועסקית הכוללים חשיפה תקשורתית ובניית אסטרטגיה לעיצוב תדמית הדואר בעידן של שינויים בשוק הדואר בכלל ובמבנה החברה בפרט.
משרד רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי, בהנהלת יועצי התקשורת צביקה רובינס, לשעבר כתב שוק ההון הבכיר של גלובס, ורועי שטינמץ, יועץ תקשורת בעל וותק רב, הוקם לפני כשנתיים בלבד וכבר נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המרכזיים בתחום הפיננסי-עסקי. המשרד, המונה כבר כ-40 לקוחות, מתמחה בייעוץ אסטרטגי-תקשורתי ללקוחות עסקיים פרטיים וציבוריים, בתי השקעות, חברות במשבר ובשינוי, ארגונים ציבוריים ומוסדות.
לדברי צביקה רובינס, מנכ"ל משותף ברובינס-שטינמץ, הייעוץ התקשורתי לדואר ישראל מהווה אתגר עצום למשרד, במיוחד על-רקע תנופת העשייה בחברה וההפרטה המתוכננת.