|
נועה תשבי [צילום: יקי הלפרין]
|
|
|
|
|
רשת ml משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית אביב-קיץ 2008. לרגל ההשקה יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי.
קמפיין ml בכיכובה של נעה תשבי ושדרן הרדיו גיל קומר יעלה לאוויר השבוע למשך כחודש ימים ויכלול סדרת סרטי פרסומת שישודרו בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24 ובערוץ הרוסי. כמו כן הקמפיין כולל קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברות המועדון, מודעות צבע במגאזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד.
תסריט סרטי הפרסומות של ml מתבסס על האסטרטגיה הפרסומית של החברה: אשת המותג ml, מצליחה לבלבל את כל הגברים גם קריינים מקצועיים וידועים כמו גיל קומר, כאשר היא עוברת במקרה באולפן רדיו. זוהי הפרסומת הראשונה של גיל קומר בטלוויזיה, לעומת מאות פרסומות שבהן השתתף כקריין ברדיו ובטלוויזיה.
לדברי אבי מלכה,מבעלי רשת ml: "ההחלטה להשתמש בנועה תשבי במסע הפרסום של המותג ml נשים הינה: במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת בשנים האחרונות, גילינו שנועה תשבי מזוהה עם המותג למרות ששימשה פרזנטורית רק לשנה. במחקרים שערכה הרשת בקרב קהל היעד עולה כי נועה נבחרה לפרזנטורית האהודה ביותר בעשור האחרון".
הקמפיין אשר תוכנן במיוחד להרגלי הצריכה של לקוחות המותג ומהווה המשך ישיר לקו הפרסומי הכללי של ml תוך כדי תמיכה מלאה בערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית שלה". עוד מסר מלכה כי במהלך העונה תתמוך ml באירועים ופעילויות מיוחדים בשילוב עם נעה תשבי הפרזנטורית של ml, אשר באמצעות הפעילויות ייצור המותג הד תקשורתי רחב.