|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מבשלות בירה מציינת את חגיגות סנט פטריק

- מבשלות בירה ישראל
12/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גדי ויטנר  |    |  יפה אפרתי יח"צ

מבשלות בירה ישראל בעלת המותג Guinness הבירה האירית הטובה בעולם Guinness וחברת IBBL-SPIRIT היבואנית הבלעדית של מותג הוויסקי האירי בושמילס, יוצאות בפעילות משותפת, לרגל החג האירי סט פטריק, שיצוין ביום שני, 17.3.08 ברחבי העולם ובכ-90 פאבים מובילים ברחבי הארץ.

במסגרת הפעילות בחג, המתבטאת בשתייה כיד המלך של מותגי בירה ואלכוהול איריים, יקיימו המותגים Guinness ובושמילס פעילות בפאבים המובילים, שבמסגרתה דיילות יאפרו ברוח החג את כל באי הפאב ויחלקו לכל מי שייתפס שותה Guinness או בושמילס כובעי צילנדר יחודיים. כמו כן, יסתובבו לפרקונים באזורי הבילוי ויוסיפו צבע ועניין. בנוסף, בפאבים המובילים יערכו הופעות של להקות איריות והם יקושטו בצבעי החג - ירוק ושחור.

על חגיגות סנט פטריק

חגיגות סט פטריק נחגגות בכל העולם ב-17 למרס לזכרו של פטריק הקדוש. בכל העולם יוצאים האירים לפאבים ושותים בירה Guinness בעודם עונדים על דש חולצותיהם את התלתן הירוק שהפך לסמלו הרשמי של החג.

ובישראל, בדומה לשאר העולם, Guinness היא הבירה המזוהה ביותר עם החג ועם המסורת האירית. Guinness ישראל רואה בחגיגות סט פטריק הזדמנות לחזק את החיבור של המותג לתרבות האירית. בערב החג בפאבים ובבארים ברחבי הארץ יערכו חגיגות עם מוזיקה אירית מסורתית המנוגנת על-ידי להקות מובילות בתחום, יחולקו מתנות ברוח החג , צוותי דיילות יסתובבו בין הפאבים ויאפרו את החוגגים בצבעי אירלנד ובסמליה הלאומיים, תלתן ונבל ומספר רב של ניידות יסתובבו ברחבי הארץ וישמשו כהזמנה ניידת למסיבות.

על מה ולמה חוגגים האירים מדי שנה את יום פטריק הקדוש?
סט פטריק מוכר בהיסטוריה האירית כמי שהציל את אירלנד מנחשים. הישג המפורסם שלו היה כששכנע את כל הנחשים באירלנד לזחול לים, שם טבעו.

האגדה מספרת שסט פטריק, הפטרון הקדוש, נחטף בגיל שש עשרה ע"י פירטים ונלקח לאירלנד שם הוא הוחזק כעבד וכרועה צאן שש שנים. לאחר שהצליח לברוח חזר סט פטריק למשפחתו באנגליה שם הוסמך לכמורה. אולם זיכרונות העבדות לא עזבו אותו וכשהפך להגמון שכנע את האפיפיור לשולחו חזרה לאירלנד למטרות מיסיונריות. סט פטריק מוכר בהיסטוריה האירית כמי שהביא לאירלנד את הנצרות. הוא נסע לאורכה ולרוחבה של הארץ והקים למעלה משלוש מאות כנסיות ובאמצעותן העביר כמאה עשרים אלף איש לנצרות. את הנצרות, כך מסופר, הביא בעזרת ניסים, ביניהם שכנוע כל נחשי אירלנד להיכנס למים. עד היום לא ניתן למצוא באירלנד נחשים... את תורתו הסביר באמצעות התלתן בעל שלושת העלים שהפך לסמלו של החג.

חגיגות סט פטריק הינן יותר מכל סיבה למסיבה והאירים הפכו יום זה לחג שבו יוצאים אל הפאבים המקושטים בירוק, רוקדים כל הלילה לצלילי מוזיקה אירית ושותים... מה אם לא Guinness!

הפאבים האיריים בישראל

בישראל נפתחו בשנים האחרונות הרבה מאד פאבים ובארים חדשים תוך השקעות גבוהות. פריחתם של הפאבים האיריים החלה רק בשנים האחרונות. הפאב האירי הראשון נפתח בתל אביב (מולי בלום) בסוף שנת 2000 ומאז נפתחו פאבים איריים (ברחובות, תל אביב, הרצליה וירושלים).

על הפאב האירי

הפאב האירי הוא מותג שנולד בשנת 1992 באירופה. קצב התפתחותו בתחילת הדרך היה כשל פאב רגיל. עם הגיעו לארה"ב בשנת 1996 החל לתפוס תאוצה הולכת וגוברת. כיום קיימים למעלה מ-1,800 פאבים אירים הפזורים על פני כ-53 מדינות שונות.

הפאב האירי בישראל ובעולם כולו מצליח לייצור זהות עמוקה ואמיתית עם קהל לקוחותיו ממש כמותג לכל דבר. האווירה והחמימות הנוצרות בפאב מקנות למבלים בו תחושה של מקום לבבי. מקום שדלתותיו פתוחות לכל אדם אשר חשקה נפשו לשתות קצת או לטעום אוכל קצת שונה כמעט בכל שעה.

ברוב הפאבים האיריים קיימת אותה מבואה המפרידה בין הרחוב לפאב עצמו ומהרגע בו אתה נכנס לתוכה, סוגר את הדלת החיצונית ופותח את הפנימית אתה מוצא את עצמך באירלנד. העיצוב, המוזיקה, הריהוט, הלבוש ואביזרי הבר למיניהם כולם מתוצרת אירלנד שיובאו במיוחד לפאב. כל אלו יחד מצליחים לרקום את אותה אווירה מופלאה המצליחה לייצור זהות עמוקה עם ערכי הפאב האירי ומהותו. הפאב האירי הפך למוקד עלייה לרגל לאותם אלה הרוצים לחוש את אותה תחושה ייחודית.

בישראל הפאבים האירים אומנם נפתחים בשעות אחר-הצהריים המוקדמות, אך כבר ניתן לראות ניצנים של תרבות שתייה אחר העבודה. אותה חצי שעה בין הנסיעה הביתה לסיום העבודה, חצי שעה של שקט על כוס גינס צוננת לפעמים מצליחה להפוך את היום לטוב יותר ולרגוע יותר. זהו סוד להצלחה של המותג המיוחד הנקרא פאב אירי.

הרעיון לנסות ולהקים פאב אירי מסורתי בישראל כבר עלה בשנת 1996 עם החדרת מותג Guinness לישראל. בשנת 2000, במיזם משותף של מבשלות בירה ישראל בע"מ, ושני אנשי עסקים, הושלמה בנייתו של הפאב האירי הראשון בישראל - Molly Bloom's אשר ייצר סביבו רעש תקשורתי רחב מאוד ועורר תשומת לב רבה בכל תחומי הבילוי בכלל וחיי הלילה בפרט. מאז פתיחתו של Molly Bloom's נפתחו פאבים אירים נוספים בישראל.

Molly Bloom's

Molly Bloom's נפתח לראשונה בשנת 2000 והוא הפאב האירי הראשון בישראל. חזית הפאב הירוקה היא סימן הכר בנוף התל אביבי. בימי שני ורביעי ניתן לצפות בהופעות חיות של להקות מוזיקה אירית ובימי שישי אחר-הצהריים מופעי מוזיקה אירית מאולתרים. פתוח כל יום משעה 16:00 ובימי שישי מהשעה 14:00. Happy Hour כל יום משעה 16:00 ועד 20:00.

מי זו Molly Bloom's?

Molly Bloom's היא אשתו של Leopold Bloom's מספרו הקלאסי של ג'ימס ג'ויס - "יוליסיס" (Ulysses). הספר מספר על יום אחד בחיי משפחת בלומס בדאבלין בתאריך 16 ביוני, 1904. מאז, חוגגים האירים בתאריך זה את "יום בלומס" (Bloom’s Day) בהרבה שמחה, ריקודים, וכמובן שתייה......

Leo Bloom's

לאור ההצלחה האדירה של Molly Bloom'sנפתח בשנת 2004 פאב אירי נוסף - Leo Bloom's. למרות קווי הדימיון הרבים בין שני הפאבים, ל-Leo Bloom's ייחודיות משל עצמו. בשל מיקומו בלב תעשיית ההי-טק מהווה הפאב מקום בו תופסים שלווה נרגעים מהלחצים שבחוץ. במהלך היום מספק הפאב שירותים לאנשי המשרדים שבקרבת מקום ובשעות הערב והלילה הופך לנקודת מפגש לכל תושבי השרון והסביבה. בימי חמישי ניתן לצפות בהופעות חיות של להקות מוזיקה אירית ובימי שבת אחר-הצהריים מופעי מוזיקה אירית מאולתרים. Happy Hour כל יום משעה 16:00 ועד 20:00.

מיהו Leo Bloom's?

הסופר האירי ג'ימס ג'ויס כתב ב-1922 את ספרו המפורסם "יוליסיס" Ulysses)). הספר מתאר ב-800 עמודים יום אחד בחייו של איש המכירות Leopold Boolm's ומערכת היחסים המורכבת שלו עם אשתו - Molly Bloom's.

Dublin - Irish Pub, Rehovot

בדבלין, מקדש הבירה, מגישים 70 סוגי בירה שונים. יחד עם שמירת המסורת, החליטו בעלי המקום שישנם דברים שצריך להתאים לקהל הישראלי כך למשל, תוכלו למצוא בדבלין תפריט אוכל, ובו צלחות גדושות שישביעו את הישראלי הרעב שאוהב גם לנשנש כשהוא יוצא לפאב. בימי רביעי מופיעה הלהקה כחול. זהו הרכב של נגנים ידועים בארץ המנגנים מוזיקה אירית איכותית, וכמו בפאבים האיריים המסורתיים- ממש בתוך הקהל. הבמה המוגבהת קטנטנה, והאווירה הנוצרת היא של להקה המנגנת מתוך הקהל, ביחד עם הקהל-ולא אליו. את התגובה של הלקוחות לרעיון מרגישים מיד- הקהל רוקד, מקפץ, שמח. מה שמייחד את המקום הזה הוא שלא רק המבקרים הקבועים מרגישים בבית. הצוות קבוע ונותן שירות בגובה העיניים ועם חיוך תמידי. האנשים חברותיים והשולחנות קבוצתיים, כך שלא משנה עם מי באת הערב-מדבלין תצא עם חברים חדשים.

Dublin - Irish Pub, Hertzelia

לדבלין אפשר להיכנס לבד או עם כמה חברים ולדעת שבסוף הערב הסטטוס שלך יהיה שונה. כשנכנסים אין מארחת שתושיב אותך. חלק מהחוויה הוא החיפוש אחרי מקום, אחרי מכרים, אחרי שותפים לחוויה. החדרונים הצדדיים, הסנאגס (Snugs), הם למעשה נישות קטנות בצידי החדר. בחדרון סנאג מצטופפים יחד בני כמה חבורות שונות ומסיימים את הערב כשהם חבורה אחת. זה מה שיפה בדבלין.

בימי רביעי מופיעה הלהקה כחול. זהו הרכב של נגנים ידועים בארץ המנגנים מוזיקה אירית איכותית, וכמו בפאבים האיריים המסורתיים- ממש בתוך הקהל. הבמה המוגבהת קטנטנה, והאווירה הנוצרת היא של להקה המנגנת מתוך הקהל, ביחד עם הקהל - ולא אליו. את התגובה של הלקוחות לרעיון מרגישים מיד- הקהל רוקד, מקפץ, שמח. מה שמייחד את המקום הזה הוא שלא רק המבקרים הקבועים מרגישים בבית. הצוות קבוע ונותן שירות בגובה העיניים ועם חיוך תמידי. האנשים חברותיים והשולחנות קבוצתיים, כך שלא משנה עם מי באת הערב-מדבלין תצא עם חברים חדשים.

Temple Bar - Irish Pub
הוא שחזור של פאב אירי. לראשונה בישראל, מוגשים לקהל כ-70 סוגי בירה שונים, מתוכם 7 סוגי בירה מחבית. למותג המוביל, גינס, מתווספים מותגים איריים, בלגיים ואחרים, לצד כ-60 סוגי וויסקי שונים ומשקאות חריפים משובחים. על התפריט אחראי השף, צחי בוקששתר, שבנה טעמים וניחוחות מתוך מחשבה. כל המאכלים פשוטים, טעימים ומתאימים במיוחד לליווי הבירה. תם עידן הצ'יפס הקפואים: ב-Temple Bar Irish Pub, תוכלו ללוות את המשקאות בקדירה אירית, בתבשיל נקניקיות בקארי, בקורן דוג וגם בצ'יפס בלגי, מתפוחי אדמה אמיתיים.

תאריך:  12/03/2008   |   עודכן:  12/03/2008
גדי ויטנר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מעל 80,000 איש ו-70 חברות ממותגים מובילים השתתפו ביריד העודפים הגדול בחנוכה. יריד נוסף ומורחב יתקיים בר"ח ניסן בבנייני האומה בירושלים. ביריד ימכרו מוצרים בקטגוריות מגוונות לבית ולמשפחה במחירים אטרקטיביים עד 70% הנחה.
תערוכת פיסול בברזל של משה דיין עוסקת במעבר שבין הגוף לצליל, בין אברי גוף האדם לתנועה הנובעת מחומר הגלם הקשוח - הברזל ומטכניקות העיבוד השונות. התערוכה מציגה את השתלשלות הדברים בהיבטים שונים של חיינו. התנועה שבמוזיקה, התנועה שבעשייה, התנועה שבטבע ובמובן מושאל, התנועה או במקרה זה, בדינאמיקה שביחסי אנוש. התערוכה תוצג עד 4.4.2008 אוצרת: ורוניקה אלרן.
12/03/2008  |  משה דיין  |   הודעות כלליות
במסגרת הקמפיין הארצי שמוביל משרד הבריאות, האגודה למלחמה בסרטן והרשויות החרדיות: עיריית ירושלים, ב"ב, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר, אלעד, רכסים, קריית יערים, עמנואל ועוד תופץ בשבועות הקרובים חוברת הסברה מקיפה נגד העישון בריכוזים החרדיים בישראל.
12/03/2008  |  ראובן פלד   |   הודעות כלליות
לקראת פורים, אתר "תפוז" ו"האגודה למען החייל" יוצאים בשיתוף פעולה למען החיילים החטופים. בפורום החיילים החטופים בתפוז ובפורומים נוספים באתר תועלה פעילות לקראת פורים, המזמינה את גולשי תפוז לשלוח משלוחי מנות לחיילי צה"ל, שכוללים ברכות לחג ואיחולי חזרה הביתה בשלום. ברכות ומסרים אלה מיועדים בעיקר להזכיר את אחיהם הנמצאים בשבי, גלעד שליט, אהוד גולדוסר ואלדד רגב.
12/03/2008  |  חגית גלר  |   הודעות כלליות
מחלבות גד חתמה הסכם עם חברת GHL - חברת האחזקות של רשת ספגטים הכוללת את רשת ספגטים הכוללת כ-20 סניפים, של רשת הפסטה בר דופו הסכם לפיתוח והספקה בלעדית של מגוון גבינות ומוצרי חלב פרימיום.
12/03/2008  |  מור שדה  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il