HOT ממשיכה להציע את ההצעה המשתלמת ביותר לקו טלפון ביתי ועולה ביום א' ה-16.03.2008, בקמפיין שלישי בנושא ניידות מספרים. הקמפיין הנוכחי הנו קמפיין אינטרנט המציע ללקוחות לנייד את המספר ל-HOT ולזכות בשיחות טלפון חינם למשך שנה.
כחלק מהקמפיין הופק לראשונה סרטון תלת מימד המדמה עבור הגולש את חווית הכניסה לקזינו יוקרתי בלאס וגאס, על-מנת לרגש את הגולשים וליצור עבורם חוויה יוצאת דופן גם בעולם הטלפון הקווי.
במסגרת הקמפיין רשת האינטרנט תוצף במכונות מזל (slot machine) המזמינות את הגולש לחוויית קזינו. גולש שמספר הטלפון שלו יעלה בגורל יזכה בקו טלפון לשנה מתנה, הכולל 2000 דקות שיחה לרשתות קוויות. הקמפיין ממשיך את הקו איתו יצאה HOT בקמפיין ניידות המספרים בינואר 2008, מתקדמים לטלפון של HOT והמספר נשאר בדיוק אותו מספר. בול.
אריאל כהן, מנהל אגף השיווק אומר כי "מאז החלה ניידות המספרים בדצמבר 2007, עשרות אלפי לקוחות כבר ניידו את מספר הטלפון שלהם ל-HOT, נהנים מחבילת טריפל משתלמת וחוסכים אלפי שקלים בשנה".
הקמפיין יעלה בכל אתרי האינטרנט המובילים: וואלה, Ynet ,msn. בכלי הפרימיום ובהשקעה של מיליון שקלים ויימשך כשבועיים.
HOT נערכה לפניות הגולשים עם מוקד ייעודי שיטפל בכל תהליך המעבר מהחברה הקודמת.