|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

חברת רנואר יוצאת בקמפיין פרסום רחב <br>

- הודעה מטעם רנואר
17/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת
[צילום: רנואר]

חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש מרץ בקמפיין פרסום רחב בעיתונות, באינטרנט ובטלוויזיה לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2008.

הקמפיין ישלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.

היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית.

הקמפיין יכלול 2 סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, מודעות במגזינים מובילים, הפקות אופנה, 2 קטלוגים אשר יופצו ב-400,000 עותקים (הראשון new collection שיצא בתחילת חודש מרץ ויציג את הקולוקציה החדשה לעונה וקטלוג ערב שיצא בתחילת חודש מאי ויציג את קולקציית האירועים.

כחברה מובילה אופנתית, טרנדית ועדכנית, ממשיכה רנואר לצעוד בדרך האופנתית, וממשיכה בסלוגן שליווה את הקמפיין הקודם: Renuar- The Fashion Way, תחת הקונספט של הקיץ - Lets play with colors - קיץ 2008, קונספט זה מאפיין את הקולקציה החדשה של רנואר לקיץ 2008 שמגיעה בצבעונית רבגונית ,מכילה את כל פלטת הצבעים ויחד עם זאת עם מאופיינת עם הרבה דמיון. הקונספט Lets play with colors של רנואר בא לידי ביטוי בכך שרנואר מערבבת את "קופסת הצבעים החדשה" ומשחקת עמם בדרכה,בנוסף צבעי הדגמים ישפיעו על הסביבה בה הם נמצאים.

לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנואר: רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן הסלוגן Renuar- The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה.

קרדיטים:

משרד פרסום: נפתלי - אברהם
מנהל קריאייטיב: שאול נפתלי
קופירייטר: דנה ליפינסקי
סופרוויזר: גלית כהן
תקציבאי: איתמר אליהו
צלמים: גיא כושי ויריב פיין
משרד יחסי ציבור: בר תקשורת

תאריך:  17/03/2008   |   עודכן:  17/03/2008
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת Accessorize הבריטית, הגיעה לפני כחודשיים לישראל באמצעות יעל ואייל פישמן שקיבלו את הזיכיון להפעלת הרשת בארץ. הסניף הראשון של הרשת נפתח בקניון איילון במהלך חודש ינואר 2008 בעלות השקעה של 1 מיליון ש"ח.
17/03/2008  |  ויק ברין  |   הודעות כלליות
ברילה, יצרנית הפסטה המובילה בעולם ותנובה, תשלובת המזון המובילה בישראל, חוברות יחד לקמפיין טעימות משותף במסגרתו יוצעו לטעימה גבינת פקורינו מסדרת קולאז' של תנובה ופסטה ברילה.
לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 08 רשת האופנה Crazy Line יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
17/03/2008  |  ויק ברין  |   הודעות כלליות
ביטוח ישיר מרחיבה את סל השירותים ומשיקה ביטוח נסיעות לחו"ל, מוצר ביטוחי חדש אשר מוצע ללקוחות באמצעות אתר ביטוח ישיר. ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב מ-3 חבילות המותאמות על-פי צרכי הלקוח:
אלי סאיג (36) מונה למנהל חטיבת השירות בבינת תקשורת מחשבים, חברת האינטגרציה הגדולה בישראל. במסגרת התפקיד יהיה אחראי על הקמת מערכות התקשורת והמחשוב אצל הלקוחות ותמיכה בטכנולוגיות התקשורת, אבטחת המידע, טלפוניית IP ומחשוב. חטיבת השירות בבינת כוללת מעל ל-100 מהנדסים וטכנאים, המחולקים לצוותי התמחות טכנולוגיים והינה חלק מאגף השרות בחברה.
17/03/2008  |  יעל בן חמו  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il