"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת מברשת השיניים החשמלית החדשה - "קולגייט 360 מיקרוסוניק", בהשקעה מדווחת של כ-300,000 דולר. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט 360 לניקיון כל חלל הפה, מהיום גם עם עוצמת המיקרוסוניק".
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", יעלה לאוויר החל מהיום, יום חמישי ה-20/3/08, וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10.
ייחודיות מברשת קולגייט 360 מיקרוסוניק, שהינה מברשת שיניים חשמלית, הראשונה עם מנקה לשון ופנים-לחי ייחודי בגב המברשת, המשלבת בין טכנולוגיית רטט במהירות גבוהה, לבין נוחות של מברשת שיניים ידנית, להסרת עד 96% מהחיידקים מכל חלל הפה- שיניים, לשון, פנים-לחי וחניכיים.