|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מי עדן EASY: פריצת דרך במוצר, המחרה ושירות <br>

- הודעה מטעם מי עדן
21/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אבישי פליישמן  |  
קומפקטי ובטיחותי



מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת במהלך שיווקי, שישנה את פני שוק פתרונות המים בישראל ומשיקה את מי עדן EASY.

מי עדן EASY, הינו בר מעוצב וקטן במיוחד (38 ס"מ גובה כולל כד קטן X 27 ס"מ), אשר בזכות גודלו הייחודי מתאים לכל מקום בבית: על השיש במטבח, בפינת האוכל, בחדר הנוער, בחדר הילדים ואפילו בחדר העבודה.

מי עדן EASY הותאם לכדים הקומפקטים של מי עדן בנפח 11 ליטר בלבד, השומרים על המאפיינים העיצוביים, המידות הקטנות והגזרה המחוטבת של ה- EASY, ומתאים גם לכדים הגדולים (18.9 ל'). לבר ברז מעוצב המספק מים בטמפרטורת החדר.

מי עדן EASY מגיע עם מגוון פאנלים צבעוניים מתחלפים והוא הבר הראשון המאפשר להחליף את מראהו לפי החשק ומצב הרוח ולהישאר תמיד אופנתי ועדכני.

תכונות אלו זיכו את ה-EASY במחקרים ובקבוצות מיקוד, בציונים גבוהים במיוחד, ובהכתרתו כ"מוצר הבא שהייתי רוצה בבית".


EASY במחיר - EASY בשירות - EASY במסלול


גם בתחום השירות והתמחור מי עדן EASY פורץ דרך: המכשיר הייחודי יימכר לצרכן במארז נישא מהודר, במחיר של 198 ₪ בלבד ויהיה בבעלותו המלאה. למעשה, אחרי רכישת EASY, ישלם הצרכן רק על המים שהוא קונה, על-פי צריכת הכדים שהוא מזמין. מחיר כד 11 ל' יעמוד על 18.5 ₪ בלבד ומחירו של כד 18.9 ל' יעמוד על 29.5 ₪ בלבד (המחיר לליטר מים בכדים דומה למחיר ליטר מים המינרליים בבקבוקים). במהלך השנה הראשונה הצרכן יהנה מ-100% הנחה בדמי השירות החודשיים - כך שבעצם משלמים רק על המים.

גם בתחום הזמנת הכדים, מציעה מי עדן מהפכה: כאמור אין התחייבות למספר כדים מינימלי בחודש וניתן יהיה להזמין כדים דרך מוקד השירות של מי עדן, דרך האינטרנט ובהמשך, לראשונה בישראל, באמצעות SMS.


קהל היעד ואסטרטגיה שיווקית:

בהשקת מי עדן EASY, פונה מי עדן באסטרטגיית הרחבת שוק, לקהל יעד חדש בתחום הברים הביתיים. המדובר בפלח שוק הצעירים (25-35), אוהבי חידושים בתחום הלייפסטייל וה- WELL BEING, אשר נמנעו עד עתה מפתרון מים קבוע בבית. קהל זה מתאפיין ברובו בצעירים הגרים לבד, סטודנטים או משפחות צעירות וכן בעלי משרדים ועסקים קטנים.

בנוסף לקהלים אלו, ראשית יוצע מי עדן EASY במחיר מיוחד, גם ללקוחות "מי עדן עד אליך", כמוצר משלים לבר הרגיל, המאפשר נוחות, קלות שימוש וזמינות שתיית מים מינרלים טבעיים בכל מקום. משפחות רבות צפויות לשים את הבר הגדול בפינת האוכל, בסלון או בקומה התחתונה ואת ה- EASY בפינת משפחה, על השיש במטבח, בחדר העבודה, בחדר השינה ואפילו, בשל בטיחותו של המתקן החדש, בחדר הילדים.

את המהלך השיווקי להשקת מי עדן EASY, ילווה קמפיין רחב היקף שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, מגזינים ופעילות קד"מ ענפה, בהובלת דוגמנית העל בר רפאלי, תחת הסיסמא " הבר שתמיד רצית בבית - עכשיו זה EASY"
מי עדן תשקיע במהלך כולו למעלה ממיליון דולר!.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "מי עדן, כחברה המובילה את שוק המים בישראל, ממשיכה להוביל גם בתחום החדשנות ופותחת קטגוריה חדשה בתחום פתרונות המים המינרליים הטבעיים לבית. הקטגוריה, פונה בעיקר לקהלי יעד חדשים, שעד אתה לא נמצא עבורם מענה בפתרונות הקיימים בשוק. מהלך זה, מגובה בפריצת דרך בתחום התמחור והשירות, יהפוך את המוצר החדש לנוח, זמין, נחשק וכדאי עבור קהלים אלו".


שוק המים המינרלים בישראל:

שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל גלגל בשנת 2007 כ-850 מיליון ₪. השוק נחלק לשני קטגוריות: שוק הברים הביתיים ושוק הבקבוקים. קטגורית הברים הביתיים, מהווה כ-40 אחוז מהשוק כולו ומגלגלת כ-350 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מובילה "מי עדן עד אליך" עם נתח שוק של למעלה מ-75% (הערכת חברה).
שוק בקבוקי המים המינרלים הטבעיים, מגלגל מידי שנה 500 מיליון ₪ (נילסן כספי+, הערכת שוק קר). מתוך שוק זה מחזיקה מי עדן בנתח שוק של כ-30%. על-פי נתוני נילסן שישיית ה- 1.5 ל' של מי עדן מדורגת כאחד מ-10 המוצרים הנמכרים ביותר בישראל, בתחום המזון והמשקאות.


עוד על מי עדן EASY:

מי עדן EASY, הבר החדש, הקומפקטי והמעוצב של מי עדן עוצב במיוחד עבור מי עדן על-ידי המעצב יריב שדה מחברת איגלו דיזיין, חברה לעיצוב תעשייתי ופיתוח מוצרי צריכה.

מי עדן EASY ישווק עם פאנלים בשלל צבעים אופנתיים, בשיטת Mix and Match וכל רוכש EASY יהנה מפאנל נוסף בצבע על-פי בחירתו, מתנה.

בנוסף, על-מנת לשמור על היגיינה מירבית, מכיל ה- EASY ברז חדשני העובד על עקרון של כלים שלובים - ללא מנגנון וברז הצוברים לכלוך וכן הוא נחשב ל"ירוק" - עשוי מחומרים מתמחזרים שאינם מזהמים בתהליכי היצור. הבר מספק מים בטמפרטורת החדר בלבד.

על כל אלה מועמד ה- EASY לזכייה בתחרות העיצוב היוקרתית ביותר בארה"ב IDSA בחסות מגזין BusinessWeek.

מי עדן EASY יימכר בישראל במגוון אופנים:

  • באמצעות מוקד מי עדן
  • 2929.
  • באמצעות נקודות מכירה בקניונים (המוצר משווק באריזת נשיאה קומפקטית ונוחה).
  • באמצעות הממשק האינטרנטי + אפשרות לסליקה באתר מי עדן ואתרים נוספים.

כאמור,מחיר מי עדן EASY יעמוד על 198 ₪ בלבד וניתן לרכוש אותו בעד 12 תשלומים, ללא התחייבות לתקופת זמן שירות ו/או צריכה מינימלית של מספר כדים.

בשנה הראשונה לא ישלם הרוכש דמי שירות. כד 11 ליטר, ניתן יהיה להזמין עד הבית במחיר של 18.5 ₪ בלבד וכד 18.9 ליטר במחיר של 29.5 ש"ח בלבד.

תאריך:  21/03/2008   |   עודכן:  21/03/2008
אבישי פליישמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת טרקלין חשמל מתרחבת ומתכוונת לפתוח בחודש הקרוב עוד כארבעה סניפים, מתוכם כשלושה באזור המרכז. הסניפים החדשים ממוקמים בקריית אונו, בהיכל נוקיה בת"א, ראשון לציון וביקנעם ייפתחו בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, ויצטרפו לכ-49 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.
גן השלושה (הסחנה) בעמק המעיינות, מזמין את מבקריו לגלות את סודות הנחל באמצעות משחק "חידת הנחל" - כתב חידה חוויתי לכל המשפחה.
רשת LALINE בבעלותם של מירב כהן ורויטל לוי מתרחבת ומשיקה חנות נוספת בקניון גן העיר בעלות השקעה של כ - 100,000$.
במסגרת הקמפיין הבינלאומי של נאוטיקה, שיעלה החודש ברחבי העולם, יוצאת חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלוויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקציה.
אשראי מימון לרכב בתנאים אטרקטיביים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il