חברת קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח "קרמה" ו"כיף" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים. שווי העסקה מוערך בכ-2.5 מיליון שקל.
במהלך השנה הקרובה יעלו פרסומים של המותג קרמה בלמעלה מ 200 חדרי כושר וסטודיו לנשים בלבד, הפרסום במכוני הכושר ובסטודיו לנשים ממוקם במיקומים אסטרטגיים (חדרי הספיניניג ומסלולי ריצה, האולמות בהם מתקיימים השיעורים השונים, אולם מכשירי הכושר, מלתחות ואולם הקבלה) ובלמעלה מ 300 מוקדי בילוי מובילים בפריסה ארצית למותג "כיף".
במהלך שנת 2008 תשיק חברת קוסמופארם כ-7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי רחצה, קרם גוף, דאודורנטים ואת סדרת קרמה לגבר.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "קוסמופארם הביאה לשוק הטואלטיקה חדשנות ותעוזה מבחינת ניחוחות ומרקמים. הצרכנים, בעיקר הצעירים, מחפשים חידושים בסגנון חיים וכמובן בתחום הטואלטיקה והטיפוח האישי. הכנסנו לשוק משב רוח רענן גם בפעילות השיווקית של המוצרים והדבר ניכר באחוזי התנסות גבוהים".
מנתוני הסקרים שנותחו על-ידי מחלקת המחקר של לעומק התודעה בשנת 2007 עולה כי המותגים קרמה וכיף בולטים מאוד בקרב הצעירים:
בסגמנט קרם גוף בקרב משתמשים עולה כי: 15.1% בקרב החיילים בגילאי 18-21 משתמשים בקרם גוף של קרמה.
13% מקרב הסטודנטים בגילאי 18-35 משתמשים בקרם גוף של קרמה.
בסגמנט ג'ל סבון רחצה בקרב משתמשים עולה כי: 30% מקרב הסטודנטים בגילאי 18-35 משתמשים בסבון/ג'ל רחצה כיף.
29% מקרב הנשים בגילאי 18-35 משתמשות בסבון/ג'ל רחצה כיף.
15.6% מקרב הנשים בגילאי 18-35 משתמשות בסבון/ג'ל רחצה קרמה.
15.4% מקרב הבליינים בגילאי 18-35 משתמשים בסבון/ג'ל רחצה קרמה.
בסגמנט ג'ל עיצוב שיער בקרב משתמשים עולה כי:15.9% מהגברים בגילאי 18-35 משתמשים בג'ל עיצוב לשיער של כיף.
14.5% מהסטודנטים בגילאי 18-35 משתמשים בג'ל עיצוב לשיער של כיף.
בסגמנט עיצוב שיער בקרב משתמשים עולה כי: 17.6% מהחיילים בגילאי 18-35 משתמשים בקרם עיצוב שיער קרמה.
16.9% מהסטודנטים בגילאי 18-35 משתמשים בקרם עיצוב שיער קרמה.
- הסקרים נותחו על-ידי מחלקת המחקר של חברת לעומק התודעה. הסקרים מבוססים על מאגר הנתונים של חברת TGI.