חברת ניו קופל Cal יוצאת בקמפיין פרסומי המשלב לקוחות אמיתיים של החברה בהיקף של כמיליון ₪. הקמפיין, תחת הסיסמא, בדקתי- עברתי!, יעלה בעיתונות, ברדיו ועל גבי עורפי אוטובוסים, באמצעות משרד הפרסום GPS.
קמפיין זה עולה במסגרת הגידול בפעילות הליסינג הפרטי של ניו קופל Cal המציעה אפשרות אטרקטיבית לרכישת רכב חדש עבור הלקוח הפרטי, הכוללת חבילת ביטוח (מקיף וחובה) אטרקטיבית במיוחד באמצעות ניו קופל חברה לביטוח, התחייבות לביצוע עסקת טרייד אין בתום התקופה ועוד.
הקמפיין משלב לקוחות אמיתיים של החברה המתארים את תהליך הבדיקה לפני קניה של רכב חדש ומדוע בחרו לעבור לשיטת הליסינג הפרטי של ניו קופל Cal. כך לדוגמא: "הצטרפתי לשיטה האמריקנית, הכסף נשאר אצלי בכיס ואני עברתי לנסיעה ברכב חדש". יעל בר-און, מדריכת הכנה ללידה.
"שנים נסעתי במשומשות, הערך ירד, הקילומטראז' עלה ואני הפסדתי, אז עברתי מרכב משומש למודל 2008". יעל סער, מנהלת אתר אינטרנט.
יותר ויותר אנשים הרוכשים רכב חדש כבר לא תופסים את רכבם כ'השקעה', ומתעניינים ביתרונות הרבים שבשיטת הליסינג הפרטי. הפוטנציאל של שוק הליסינג הפרטי בישראל מהווה לפחות 15% מסך רכישות רכב חדש בידי לקוחות פרטיים.
לדברי מוטי ברטון, מנכ"ל ניו קופל Cal, "לניו קופל, כחברת רכב המובילה בישראל, יש יתרון משמעותי בסינרגיה הקבוצתית ובאפשרות שלה להשיט את היתרונות הסיטונאיים שלה ללקוחותיה. כך למשל, ברבעון הראשון של 2008 מעל 90% מלקוחות החברה בחרו בחבילת הביטוח של ניו קופל חברה לביטוח".
בארה"ב ובאירופה מרבית הרכישות של רכב חדש מהיצרן מתבצעות בתשלומים, בדרך זו או אחרת. בארה"ב 90% מרכישות רכב חדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 40% מתבצעות בליסינג. באירופה, 60% מרכישות רכב חדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 15% מתבצעות בליסינג.
בהמשך למגמה זו בארה"ב ובאירופה, גם בשוק הרכב הישראלי ישנו פוטנציאל רב לרכישת רכב חדש בשיטת הליסינג הפרטי. בישראל, 40% מרכישות רכב החדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 5% מתבצעות בליסינג.