יקב תבור יוצא לקראת פסח בקמפיין רחב היקף בהיקף של כ-350,000 שקלים. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות, ורדיו. הסיסמא המובילה: "יקב תבור - לטעום את ההבדל".
הקמפיין מציג בחורה הממתיקה סוד עם בקבוק יין תבור מוסתר מאחורי גבה...
לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל IBBL-SPIRIT, המחזיקה בשליטה של יקב תבור, "עם הגידול המשמעותי של מכירות היקב בכלל ושל הסדרות "תבור אדמה" ו"תבור" אנו יוצאים בגל פרסום לחיזוק הבידול ותפיסת האיכות של יינות היקב. הקמפיין פונה לקהל של צרכנים חובבי יין המחפשים ביטחון של "יין טוב מבית טוב" תוך דגש על "טעם ואיכות ללא פשרות".
הקמפיין ימשיך ויחזק את השונות של היקב בתפיסת העיצוב המיצוב והאיכות של היין.
על הקמפיין אחראי משרד: "גרפיק דיזיין" והוא יעלה למשך חודשיים.