רשת המשביר לצרכן יוצאת השבוע במסע פרסום רחב לרגל חג הפסח, בהשקעה כוללת הנאמדת ב-5 מיליון ₪.
הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום מקאן מתחלק לשלושה שלבים: הראשון יהווה קמפיין תדמיתי בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של הרשת, סנדי בר. שני הקמפיינים הנוספים יתקשרו את מגוון המבצעים שעורכת הרשת לחג הפסח, בכל המחלקות בהן היא מתמחה.
המבצע הבולט במסגרת הקמפיין: 50% הנחה על בשמים מובילים שבמבצע+ 5% נוספים לחברי מועדון, ייחשף ראשון ולאחריו תצא הרשת בגל מבצעים הכוללים את מחלקת כלי הבית, טקסטיל, אופנה, הלבשה תחתונה, בגדי ים, קוסמטיקה, איפור ועוד. כתמיד, מתקיימים מבצעים אטרקטיביים ביותר לקהל הרחב והטבות נוספות ובלעדיות לחברי המועדון. בנוסף, רשת המשביר לצרכן מכבדת את כל תווי הקניה ב 100% מערכם.
הקמפיין כולל 3 סרטוני טלוויזיה שונים שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה והערוץ הרוסי, שלטי חוצות בפריסה ארצית , קמפיין בבתי הקולנוע, אינסרט עם השף ניר צוק ואינסרט קוסמטיקה, שילוט מקיף בקניונים כולל בנרים, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב, בכל סניפי הרשת.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת המשביר לצרכן מסרה "כמדי שנה, במסגרת היותה של רשת המשביר לצרכן היעד המועדף לרכישת מתנות לחג, אנו נערכים על מנת להציע ללקוחותינו את מגוון המוצרים הרחב ביותר במחירים אטרקטיביים תוך מתן דגש על איכות השירות וחווית הקניה."
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 22 בתי כל בו ו-4 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-87,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, זכיינות, תיירות (באמצעות חברת קשרי תעופה) ופקטורינג (באמצעות חברת הבת, מועדון 365).