פוקוס, לוח למכירת רכבים יד שניה, יוצא במהלך מיתוג מחדש. במסגרת המהלך מעלה פוקוס קמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום קוואטרו, חברת הבוטיק של אדלר חומסקי, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.
הקמפיין תחת הסלוגן:
"פוקוס ומכרתי", יעלה בשלב הראשון בערוצי הטלוויזיה 2, 10, ו- 9 ועל גבי אוטובוסים ויציג דמויות שיתארו באופן מוקצן והומוריסטי, את המחוייבות שלהן למכור את הרכב ומהר ! המכירה המהירה מאפשרת חיסכון כספי ניכר ופוקוס מהווה את הפיתרון האולטימטיבי, למוכר. הרעיון המרכזי מבוסס על התובנה שמדובר במדיה ייחודית שמציגה פלטפורמה למכירת רכב בתמונה .
הקמפיין יתמקד בשלב הראשון בשני ערוצים מרכזיים: מפרסמים ומשרדי פרסום מתוך הבנה שהקהל הגברי נמצא בפוקוס ומהווה פלטפורמה מעולה ויעילה לפרסום ולקוחות פרטיים במטרה להעלות מודעות ולייצר ערך אמיתי לפרסום בפוקוס.
החוברת של פוקוס מופצת מדי יום שישי במאות אלפי עותקים עותקים בתחנות הדלק ברחבי המדינה והרכבים מפורסמים במקביל באתר האינטרנט:
[קישור] עם יותר מ 600,000 כניסות בחודש, והיחיד שמבוסס על 5 תמונות וסרט וידאו לכל רכב...
קרדיטים לקמפיין:
משרד פרסום- קוואטרו,
גדעון יניב - מנהל הקמפיין
רני ישראלי - מנהל אסטרטגיה
מור גלילי - מנהלת קריאטיב
קובי חביה - במאי
הפקה : ערן בירן מחברת CLEAR DAY