חברת בזק חתמה על עסקה ל-5 שנים על מוצרי התשתית של אורקל. העסקה כוללת בסיסי נתונים, מוצרים להמשכיות עסקית וכלי ניהול. מוצרי התשתית מהווים את הבסיס למערכות המיחשוב של בזק, בין המערכות ניתן למנות את מערכות ה- DWH ,CRM ,Billing ועוד. העסקה הינה עסקה אסטרטגית, אשר נועדה לתת מענה יעיל לצרכים של אלפי לקוחות. היקף העסקה כ-4.5 מיליון דולר.
המערכות, המיושמות לרוחב הארגון, מסייעות לבזק לטפל בלקוחות בעלי מאפיינים שונים, אשר צורכים שירותים או מוצרים שונים - במסלולים מגוונים.
עוזי נבון, סמנכ"ל מכירות פתרונות טכנולוגיים באורקל: "העסקה של בזק עם אורקל מלמדת על מחויבות ליחסים ארוכי טווח בין שני הארגונים. אנו גאים בכך כי בזק מבססת את רוב המערכות הקריטיות שלה על תשתיות אורקל. אורקל מחויבת להצלחת בזק ותיתן את הסיוע הנדרש לפיתוח ותמיכה במערכות אלו. בזק נדרשת לזמינות מערכות גבוהה ביותר ושילוב אורקל במערכות אלו יבטיח מטרה חשובה זו".
לאורקל ניסיון רב בפתרונות לחברות תקשורת- 20 חברות התקשורת הגדולות בעולם משתמשות באפליקציות של אורקל.
אלי פרנק, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק: "מערכות המידע שלנו תומכות ומאפשרות את ניהול הקשר עם הלקוחות ומתן השירות על כל גווניו- תהליכי אספקת השירות ללקוחות בזק ,תכנון ובניית הרשתות, מהוות נדבך חשוב ביכולתה של בזק להתמודד בשוק התקשורת התחרותי של ישראל. ההתבססות על מוצרי אורקל מאפשרת לחטיבת מערכות המידע ליצר תמהיל של חדשנות אפליקטיבית לצד יציבות תשתית".