קמפיין אינטרנט מקורי של M3 משתף את גולשי האינטרנט בארה"ב ביצירת פרסומת לפתקיות "POST-IT" חברת M3 הבינלאומית, יצרנית ומפתחת POST-IT™ הכריזה על פרויקט ייחודי: קמפיין פרסום אינטראקטיבי, למציאת שימושים חדשים ומקוריים לפתקיות הדביקות הפופולריות. החברה מזמינה את גולשי האינטרנט בארה"ב להעלות לאתר
www.youtube.com סרטון קצר, ובו מוצג שימוש מקורי עם הפתקיות המוכרות - המוצעות כיום במגוון צבעים, גדלים וסגנונות חדשים. עשרה סרטונים מובילים שייבחרו, יזכו את יוצריהם בעשרה מחשבים ניידים של DELL. מבין הסרטונים הנבחרים, יתבקשו הגולשים לבחור את הסרטון האהוב עליהם. יוצרי הסרטון הזוכה, עליו יוכרז בתאריך 1.9.08, יזכו ב-10,000$ מתנת M3. המבצע ילווה בקמפיין פרסום אינטנסיבי באתרים Google ו- Youtube.
לדברי מנהלת השיווק של Post-it בישראל, תמי גורמן-כהן: "פתקיות post it הן מוצר אהוד ופופולרי שאנשים ברחבי העולם מוצאים לו בכל יום שימושים חדשים. באמצעות הקמפיין החדש מבקשת M3 מלקוחותיה לשתף אותה ואת שאר העולם, ברעיונותיהם היצירתיים ובשימושים שלהם ל Post it. גם הציבור בישראל מוזמן להיכנס לאתר YOUTUBE ולחזות ברעיונות ובסרטים המקוריים".
לדברי גורמן-כהן, "התחרות נולדה במטרה להרחיב את קהל היעד של Post-it, להעשיר את דמיון המשתמשים ולהמחיש את מגוון השימושים הרב בפתקיות. השקת סדרת הפתקיות "סופר סטיקי" עם הדבק החזק במיוחד, מאפשרת שימוש בפתקיות לא רק כציוד משרדי, אלא גם כמוצר חשוב בכל בית ובביה"ס, המשרת אמהות עם ילדים, נשים עובדות, תלמידים וסטודנטים. קהל היעד של YOUTUBE התאים להגדרה זו וכך נולד שיתוף הפעולה המרתק".
באתר
www.post-it.com מונים מיליון שימושים שונים לפתקיות Post-it, וממשיכים לספור.
חברת M3 הבינלאומית, המובילה בתחום המחקר והפיתוח, מייצרת אלפי מוצרים חדשניים למגוון רחב של שיווקים, ביניהם: תעשיה, אלקטרוניקה, רפואה, בטיחות, שילוט וגרפיקה, ציוד משרדי ומוצרי צריכה. M3 משווקת למעלה מ-50,000 מוצרים בלמעלה מ-200 מדינות. חוזקה של M3 טמון ביכולתה ליישם את למעלה מ-40 הפלטפורמות הטכנולוגיות הייחודיות שלה - לרוב ע"י שילובן יחד - באופן הנותן מענה למגוון צרכי הלקוח. עם מכירות של 24 מיליארד דולר, מעסיקה M3 שבעים וחמישה אלף עובדים ברחבי העולם ומפעילה אתרי ייצור במעל ל-60 מדינות. M3 ישראל הינה חברת בת של החברה העולמית ומציעה לשוק הישראלי פתרונות מקיפים, מתקדמים ומעשיים באמצעות נגישות גלובלית, הבנה מקומית ופורטפוליו מגוון של מוצרים.