|
|
פריט מהקולקצייה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
לראשונה בישראל, רשת המשביר לצרכן תשווק בלעדית בפריסה ארצית את המותג: SAPPH, המתמחה בהלבשה תחתונה אופנתית וסקסית לנשים צעירות ברוחן ולצעירות.
SAPPH נחשב לאחד המותגים המובילים והמושקעים באירופה בתחום ההלבשה התחתונה. זוהי החברה הצעירה ביותר באירופה ללבני נשים, שעם השקת דגמי ההלבשה התחתונה המעוצבים שלה, זכתה להצלחה מסחררת עם מכירות מרקיעות שחקים בין לילה בהולנד ואח"כ ברחבי אירופה.
החברה פונה אל קהל יעד של נשים מגיל 18 ועד לגיל 40, שמבינות באופנה ואוהבות להראות סקסיות וחושניות ועם זאת לא מוכנות לוותר על הנוחות. פרטי הקולקציה מאופיינים בקו נקי ללא תיפורים בבדים, במראה שכבות, בעיטורי אבנים עדינות, בשילוב בדי סאטן, בדים שקופים ורצועות בד, בגזרות מחמיאות ובצבעים קלאסיים: שחור, לבן וקרם, לצד צבעים בוהקים כמו אדום, טורקיז, ורוד פוקסיה וצהוב.
הדגמים עוצבו בהשראתה של המעצבת מרליז דקרס, ששמה ועיצוביה בתחום ההלבשה העליונה והתחתונה הם שם דבר באירופה והקולקציה תתחלף שש פעמים בשנה.
רשת המשביר לצרכן תשווק את המותג SAPPH בכל 26 סניפי המשביר בצורת מדפים וסטנדים של החברה במקום מרכזי.
דנה קלופשטוק, מנהלת תחום הלבשה תחתונה ברשת המשביר לצרכן מוסרת כי החברה הבינלאומית של המותג רואה ברשת המשביר כבית כל-בו מוביל ובעל פוטנציאל צמיחה והצלחה זהה לבתי כל-בו באירופה המחזיקים במותג.
לדבריה: "מחלקת הלבשה תחתונה במשביר לצרכן היא הגדולה והמובילה בישראל הן במגוון, הן בשירות והן במקצועיות. כחלק מהצמיחה וההערכות האסטרטגית של המשביר, החלטנו השנה לשווק מותגי הלבשה תחתונה בקווים וגזרות ייחודיים לצעירות, יוקרתיים ובעלי שם עולמ , המגוונים את תמהיל הרשת ומציעים קשת מותגים רחבה יותר לכלל הלקוחות."
עוד הוסיפה קלופשטוק כי: "הלבשה תחתונה היא חלק בלתי נפרד מהאופנה ונתפסת כפריט משלים ליצירת טוטל לוק. בארץ יש חוסר בחזיות שמשדרות עדכניות כשהן מבצבצות מתחת לבגד. חזיות SAPPH נותנות מענה מושלם לכך ומוסיפות גיוון לכל הופעה."
מחירי המותג יהיו זהים למחיריהם באירופה. לדוגמא: חזיות - 199 ₪ ועד 299 ₪; תחתונים - 99 ₪ ועד 129 ₪.
המותג SAPPH מיובא לארץ ע"י חברת "ראול נאוי" וישווק בלעדית ברשת המשביר לצרכן בישראל. לרגל השקת המותג, תקיים המשביר לצרכן תצוגת ענק בהשראת שנות החמישים בסניף רמת אביב בתחילת אפריל.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 23 חנויות ו-5 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-87,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, זכיינות, תיירות (באמצעות חברת קשרי תעופה) ופקטורינג (באמצעות חברת-הבת, מועדון 365).