בישראל ובכל העולם כבר מכירים את התייר הישראלי על תכונותיו ומאפייניו. למשל: רק ישראלי יכול לקבוע, "אני יודע, במקום הזה לא נהוג להשאיר טיפ..."
כעת יוצאת 'צבר תיירות ונופש', עם "ישראלי - מי יודע"?, קמפיין אינטראקטיבי ייחודי, באתרי האינטרנט המובילים בישראל, במטרה לקדם נופש ישראלי בארץ ובחו"ל. שיאו של הקמפיין, הוא כתיבת ספר החוקים ההומוריסטי המלא של התייר הישראלי הממוצע.
קהל הגולשים נקרא לשלוח, משפטים או חוקים המאפיינים את הנופש הישראלי בארץ ובחו"ל וכן לדרג משפטים של גולשים אחרים, כאשר הפרס לכותב החוק הזוכה, הינה חופשה חלומית בחו"ל.
צבר, השקיע בקמפיין כולו 150 אלף ₪.
הקמפיין והאתר המיוחד של התחרות, נבנו ע"י חברת GI-INTERACTIVE והם משלבים מלבד המשחק האינטרקאקטיבי, שלל מבצעים מיוחדים המתעדכנים מידי יום.
לצפיה בספר הנכתב ונרקם ובחוקים השונים:
[קישור] שרון אמרניאן, מנהלת פרסום צבר תיירות ונופש: "הקמפיין החדש של צבר, בא על-רקע, תמורות ושינויים בשוק תיירות הפנים והחוץ, שנוצרו עקב ירידת שער הדולר, והעובדה שהנסיעה לחו"ל הפכה לנגישה ביותר, עבור התייר הישראלי שינצל את ההזדמנות לצאת לנופש במחירים אטרקטיביים למגוון יעדים בחו"ל, בחודשי הקיץ. בכל הנוגע לנופש בארץ ובחו"ל אנחנו בצבר מכירים הכי טוב את הישראלים ולכן גם יכולים להתאים להם את החופשות הטובות ביותר עבורם. בשל היכרותנו זו, רצינו גם ליצור, בצורה מחויכת, את אוסף החוקים והתכונות המגדירים את התייר הישראלי, שלפעמים הוא מלא פרחים ולפעמים מלא קוצים והקמפיין מעביר מסר ה בצורה ייחודית ומצחיקה".