רשת "טיב טעם", יוצאת בקמפיין לקראת הפסח, בעלות של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי.
את קמפיין הפרסום, מוביל הסלוגן "פסח פרוע בטיב טעם", ובו מבצעי רשת "טיב טעם" וסניפי "IN THE CITY" לחג: מבצע "פסח 10" - מגוון ענק של מוצרים ב-10 ₪ בלבד (בקנייה מעל 299 ₪ בסניפי טיב טעם, או בקנייה מעל 149 ₪ בסניפי טיב טעם IN THE CITY), מבצע "פסח ללא מע"מ" - עשרות מוצרים ללא מע"מ, וחגיגת בשרים במחירים מוזלים.
קמפיין הפרסום עולה בטלוויזיה, בעיתונות הארצית, המקומית, ובעיתונות המגזרית.
רשת "טיב טעם" נערכה לקראת החג, עם מגוון גדול של מוצרים בלעדיים, מבצעים והנחות, על-מנת להעניק לציבור לקוחותיה את חווית הקניה המושלמת ואת סל הקניות הזול ביותר לחג. במהלך תקופת החג תמשיך הרשת למכור את כל מגוון המוצרים הרחב והמיוחד אותו היא מספקת לאורך כל השנה.