רשת מטבחי DO IT עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ראשון בהשקעה של כ-120,000 ₪. הקמפיין, בהפקה עצמית, עלה באתרי האינטרנט המובילים ומציג את החברה ואת המבצע הייחודי ללקוחות תשלובת ישראכרט, המציע 25% הנחה תמורת 25 כוכבים ב-36 תשלומים. המבצע בתוקף לחודש אפריל בלבד.
DO IT, מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל, הוקמה בשנת 1992 ומנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. החברה מציעה שירות ייחודי המציע מטבח מושלם של DO IT כולל הכל: פירוק המטבח הישן (אופציונאלי ע"פ בחירת וצרכי הלקוח), עיצוב בהתאמה אישית וייצור מטבח חדש מושלם, ברז של חמת, כיור נירוסטה או אחר, בהתקנה שטוחה, פרזול ומגירות בטריקה שקטה מתוצרת בלום אוסטריה, תנור, כיריים וארובה מתוצרת דלונג'י של חברת ניופאן ושיש של אבן קיסר.
החברה מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי לתשוקה. לחברה מפעל חדיש ומודרני באזור התעשיה הרטוב א' בבית שמש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום ייצור המטבחים בשטח של כ-4 דונם.
החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על-פי תפיסת עולם Taylor made ועל-פי צרכי הלקוח. הסיסמה המלווה את DO IT מטבחים "ללכת על הכול", מתאפיינת בחשיבה גלובלית, תוך התאמה לצרכים ולתנאי מזג האוויר הישראלי, הנדסת אנוש חכמה, תשתית יצור מתקדמת, גמישות מרבית והתאמה לאורח חייו וסגנונו של הלקוח.