|
שמן עץ הזית [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
עץ הזית, המותג המוביל בשוק השמנים בישראל, אשר מלווה את המדינה כבר למעלה מ-100 שנה, משיק את שמן קנולה 'בריאות מהטבע' - המוצר המוביל את שוק שמני המאכל בישראל, במהדורה חגיגית ומוגבלת ליום העצמאות ה- 60 ועולה בקמפיין חסויות בטלוויזיה.
המהלך ילווה גם בפעילות מתחת לקו שתבוא לידי ביטוי בתצוגות בחנויות הנבחרות ובמבצע ברשת מגה, במסגרתו בקניית 2 שמני עץ הזית לבחירה, מקבלים חוברת מתכונים מהודרת וחגיגית מתנה. החוברת, הנושאת את השם "הכל בפיתה", כוללת מתכונים משודרגים שכיף לאכול בפיתה או לנגב עם פיתה, והינה מחווה של עץ הזית למטבח הישראלי החוגג 60 שנה.
כמו כן, יוצאת החברה בקמפיין אינטרנט ייחודי תחת הקונספט: "צידנית ההפתעות המיוחדת של עץ הזית", במסגרתה מנעימה עץ הזית את הזמן בדרך לפיקניק של יום העצמאות ובמהלכו, ומאפשרת לגולשים ליהנות ממגוון הפעלות משעשעות לכל המשפחה כגון תשבצים, תשחצים, טריוויה, תפזורות ועוד. בנוסף, תעניק עץ הזית בקבוק "שמן הכי ישראלי שיש" מתנה ל-1,000 הגולשים הראשונים שיכנסו וירשמו. הקמפיין יעלה מיד אחרי הפסח באתרים Ynet, וואלה ונענע, וימשך כשבועיים.
מחברת 'שמן תעשיות' נמסר כי: "מאחר ומדובר בחגיגות ה- 60 למדינה, בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי כיאה למותג המלווה את התעשיה הישראלית מראשיתה והיה בין המפעלים הראשונים שלקחו חלק גדול בבניית מדינת ישראל תוך עידוד ושיווק צריכת תוצרת הארץ. המהדורה החגיגית שאנו משיקים בימים אלה היא בבחינת תרגום חדשני ומרענן לכרזות הפרסום משנות ה- 60 וה- 70 וזאת על-מנת להחזיר לצרכנים את זיכרון חגיגות יום העצמאות הישנות והטובות, עם קריצה הומוריסטית. כמו כן המהדורה המיוחדת מחדדת את מיצוב המותג והמסר: "מכניסים שמחה לאוכל".
קמפיין החסויות, עלה בערוץ 2, בתאריך 24.4 ויימשך כשבועיים, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. קמפיין האינטרנט האינטראקטיבי יעלה באמצעות TBWA דיגיטל.
חברת שמן תעשיות בע"מ נוסדה בשנת 1906 ונסחרת בבורסה של תל אביב. ההון העצמי של החברה נכון ליום 31.12.2007 עומד על כ-100 מיליון ₪. החברה בשליטת מר חיים פינק אשר משמש כיו"ר מועצת מנהלים באמצעות החברות קוראלון וממורנדו. יעקב לסקוב משמש כמנהל הכללי.