חברת תדיראן Carrier מעבירה בימים אלו את תקציב הפרסום למשרד "באומן בר ריבנאי". עד כה, טופל תקציב הפרסום ב-4 השנים האחרונות, ע"י משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס".
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "לאחר 4 שנות עבודה מקצועיות, איכותיות ופוריות, החלטנו לרענן את השורות ולהעביר את תקציב הפרסום למשרד "באומן בר ריבנאי".
לדבריו: "העברת התקציב, למשרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", המוביל בתחומו בארץ, נעשתה כחלק ממהלכים אסטרטגיים שיווקיים, המתבצעים בחברה במהלך שנת 2008, במטרה לחזק את קו הפרסום של החברה, באמצעות מתן גיבוי מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים, כמו גם, חידוש תכנים, פנייה לקהלים פוטנציאליים חדשים ופרסום יצירתי, חדיש ועדכני".
מנתוני יפעת בקרת פרסום, עולה כי: חברת תדיראן Carrier פרסמה בשנת 2007 בהיקף של 4 מיליון שקל והתקציב המשוער לשנת 2008 עומד על 5.5 מיליון ₪.
חברת תדיראן Carrier נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן Carrier העולמי המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר בלמעלה מ-180 מדינות ברחבי העולם. חברת תדיראן Carrier מייצרת ומשווקת את המותגים: טושיבה, תדיראן, אמקור ומותג הפרימיום תדיראן Carrier.