מעצב האופנה ובעל רשת החנויות רונן חן יוצא בקמפיין לקיץ 2008 בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. הקמפיין יכלול לראשונה שילוט חוצות בנקודות אסטרטגיות הסמוכות לחנויות המעצב ברחבי הארץ. עוד יכלול הקמפיין קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים, וכן פוסטרים בנקודות המכירה.
קטלוג הקיץ המעוצב ידוור ישירות ל-20,000 חברות מועדון הלקוחות של הרשת כשהוא עטוף בעטיפה אישית הנושאת את שם הלקוחה.
הפרזנטורית של רונן חן היא הדוגמנית הישראלית הבינלאומית אניה מרטירוסוב, המככבת בארבעת הקמפיינים האחרונים של המעצב, שניים מהם בארץ ושניים בארצות הברית.
למעצב רונן חן רשת בת תשע חנויות, ובגדיו משווקים בכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו כן, הוא מייצא בהיקף רחב לארה"ב, קנדה ואירלנד. לאחרונה התווספה אוסטרליה לרשימת ארצות הייצוא, ובגדיו של רונן חן נמכרים שם, כמו ביתר הארצות, בבתי כלבו וחנויות מעצבים יוקרתיים בערים המרכזיות.