חברת 'שריג טופ סטנדרט', המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי, חתמה על חוזה פרסום שנתי למותג 'רמינגטון' עם 'ג. קיד & young' מקבוצת G GROUP בהיקף של כ-2 מיליון ₪.
'ג. קיד & young' תפעיל אסטרטגיה פרסומית ייחודית ורעננה להעלאת רמת המודעות בקרב צעירים, גיוס קהלים חדשים והדגשת ערכי המותג: אמינות וחדשנות ותלווה אותו בתקופה הקרובה.
במסגרת האסטרטגיה הפרסומית:
• יבנה אתר תוכן מיוחד המשלב סרטונים, משחקים אינטראקטיביים, שלל מבצעים מיוחדים המתעדכנים מדי יום, קופונים להורדה ועוד.. .
• יעוצבו עמדות מכירה דינאמיות עם אפשרות לשימוש במוצרי החברה.
• ייערכו מבצעי קד"מ ברחבי הארץ, תוך התמקדות בקהלי היעד. רכבות, אוטובוסים, מועדוני לילה וכד.
• פרסום מודעות בעיתונות הממוקדת, שת"פ ומתן חסויות.
• אביזרי פרסום של המותג כגון - מחזיקי מפתחות, עטים, כובעים, חולצות ועוד. שיחולקו בנקודות מכירה.
Remington הינה אחת מחברות הטיפוח האישי המובילות בעולם, עם היקף מכירות של כ-400 מיליון דולר בשנה ומשפחות מוצר הכוללות: מכונות גילוח, מכונות תספורת, מייבשי ומעצבי שיער, טיפוח אישי אינטימי. Remington הינו המותג המוביל בארה"ב בשוק הגילוח היבש והטיפוח האישי.
גבי אהרון, מנהלת מותג 'רמינגטון' ב'שריג טופ סטנדרט' מוסרת: "כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של החברה, אנו פונים לקהלי היעד שלנו בשפה אותה הם מכירים ואוהבים ולכן הקו הפרסומי שלנו שם דגש חזק על אינטרנט, על אופנה לייפסטייל ועולמות התוכן של הצעירים."
קובי אמזלג מנכ"ל ג.קיד &young: "זהו אתגר מיוחד עבורנו. רמינגטון, כאחת מחברות הטיפוח האישי מהמובילות בעולם, בחרה כחלק מאסטרטגיה השיווקית לפנות לקהל יעד בו אנו מתמחים ומכירים מזה שנים רבות. יחד עם הצוות המקצועי שלנו ושאיפותיה של חברת 'שריג טופ סטנדרט' נוביל את מהפכת הטיפוח האישי בישראל."