אלקטרה מעלה קמפיין חדש לחברת המזגנים בהיקף מדווח של כ-3.5 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות JWT ישראל, מציג ילד המנסה "לתקן" את העולם באמצעות שלט רחוק של מזגן אלקטרה, כפי שהוא מצליח "לתקן" את האווירה אצלו בבית - יום יום.
את הקמפיין, הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות, מלווה עיבוד חדש לשיר "כמה נעים" של החלונות הגבוהים. סיסמת הקמפיין: "עד שנצליח לשנות את האווירה בכל העולם, אתם מוזמנים ליהנות מאווירה מושלמת בבית. אלקטרה - המזגן הנמכר ביותר בישראל".