הסיסמה שתוביל את הקמפיין היא: "פיצה האט. עולם של תוספות".
גילי שחק, מנהל הקריאייטיב בשטרית מדיה גרופ: "קמפיין התוספות החדש נועד לחשוף את התוספות החדשות והאיכותיות שמשיקה פיצה האט בטעמים מגוונים ולא שגרתיים - ביניהם עגבניות מיובשות, סלמון, צלפים, ארטישוק, קישואים, לבבות דקל, פתיתי קשקבל ועוד. קמפיין התוספות, שאותו מקריין תומר שרון, פונה אל פלח השוק המשפחתי וכן לפלח ה- 'YOUNG ADULT'. בפיצה האט יצרו את התוספות תוך התבססות על מחקרי שוק ועל מבחני טעימה, המצביעים על מגמה רווחת בקרב הישראלים להעדפת פיצות עשירות ומתוחכמות. התוספות מוכנות מחומרים איכותיים וממרכיבים טריים".
הקמפיין ישודר ברדיו האזורי בפריסה ארצית למשך חודשיים.