תנובה, יצרנית המזון המובילה בישראל, ממשיכה לחדש ולהפתיע בתחום היוגורטים ולהוביל מהלכים חדשניים, הן מבחינת מוצרים והן מבחינת פעילות פרסומית. מטרת המהלך להדגיש את היתרון הגדול של המותג המציג את סדרת היוגורטים הרחבה והמגוונת ביותר המשווקת בישראל וכל אחד יכול למצוא בה טעם שמתאים לו.
לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "כמובילי שוק אנו רואים עצמנו כמחויבים לענות על הצורך העיקרי בקטגוריה והוא גיוון. יופלה הוא המותג היחיד בתחום היוגורטים המציע לצרכן 48 טעמים תחת מטריית מותג אחד. הסדרות החדשות מתאימות לקיץ ומביאות פינוק וטעם יוצאי דופן".
המהלך ילווה בסרט תדמיתי חדש תחת הקונספט: "48 טעמים - יש לך עוד הרבה להספיק". גם הפעם, הסרט של יופלה מדגיש את שמחת החיים, הנועזות והכיפיות שכל כך מזוהים למותג. הסרט החדש שם דגש על הערכים המבדלים של יופלה - מגוון וטעם.
עלילת הסרט: בסרט מוצג בחור שמגלה שהגיעה שעתו כאשר "מלאך המוות" מתדפק על דלתו. הוא מחליט שהוא עוד לא מוכן ללכת כי יש לו עוד הרבה מה להספיק ולטעום - ולוקח את מלאך המוות למסע של הרפתקאות וטעמים.
בנוסף לסרט תעלה גם פעילות אינטראקטיבית פורצת גבולות הכוללת אמצעי מדיה שונים המשולבים זה בזה. יופלה מזמין את הצרכנים למסע הרפתקני - לחפש ולאסוף את כל 48 הטעמים במקומות שונים: נקודות מכירה, שלטי חוצות, אינטרנט ועיתונות. מי שיאסוף את כל 48 הטעמים של יופלה יוכל לזכות בפרס של 48,000 ₪.
כחלק מהמהלך הכולל, יופלה משיק סדרות קינוחים מענגים ומפנקים, ובכך מציע לצרכנים את מגוון הטעמים הרחב ביותר בשוק היוגורטים.
סדרת "יופלה מוס", הינה סדרה ייחודית ליופלה המאפשרת ליהנות מטעם נפלא בשני אופנים: במקרר - יוגורט עם פרי במרקם מוס, במקפיא - פרוזן יוגורט מפנק. הטעמים החדשים באים לפנק את הצרכנים ולהמשיך ולתת משהו חדש לטעום בכל יום. סדרת יופלה מוס מתאימה במיוחד לקיץ עם תכולה של כ-113 קלוריות בלבד לגביע וטעמים רעננים כמו: יופלה מוס לימונענע, מוס וניל ומוס תו.
סדרה נוספת שתושק "יופלה +מוס", 2 שכבות של פינוק אמיתי: שכבת יוגורט עם פרי ומעליה שכבת יוגורט מוס מפנק. הסדרה כוללת שני טעמים מפנקים: יופלה תות + יופלה מוס וניל, ויופלה מוקה + יופלה מוס וניל.