"זה ברשת", תוכנית הספורט היומית החדשה של רשת ב', קול ישראל, כבשה את המקום הראשון תוך חודשיים בלבד, מאז עלייתה לאוויר עם נתח של 39% מנתח המאזינים לתוכניות הספורט היומיות המשודרות ברשתות הרדיו בישראל. ההישג גדול עוד יותר לאור העובדה כי שיעור ההאזנה ל"זה ברשת", גבוה בכ-50% מתוכנית הספורט היומית של FM99 המדורגת שניה עם 24%.
מסקר זה, שערך מכון ברנדמן עבור שפ"מ, זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל, בקרב מדגם מייצג של האוכלוסיה דוברת העברית בישראל (גילאי 18 ומעלה), עולה כי ל"זה ברשת" של רשת ב', מאזינים כ-100,000 ישראלים באופן קבוע.
מהתשובה לשאלה: "האם את/ה מאזינ/ה לאחת מתוכניות הספורט היומיות המשודרות ברדיו בין השעות 18:00 ל-20:00 בערב? אם כן לאיזו?" עולה, כי מקרב המאזינים למשדרי הספורט היומיים ברשתות הרדיו השונות, 72% הם גברים, ו- 28% הן הנשים. איפיון המאזינים למשדרי הספורט ברדיו, ע"פ חתך גילאי, מעלה כי 14% הם בגילאי 18-24, 45% בגילאי 25-49 ואילו 44% הם מאזינים בני 50 ויותר.
מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, מציין כי "זה ברשת" היא הצלחה מוכחת נוספת של מנהלי הרדיו ורשת ב' לשמור על מקומה של רשת ב' כמובילה בהאזנה בין תחנות הרדיו.