הקמפיין יעלה למשך שבועיים בין התאריכים 22/5-6/6/08.
לדבריו של רועי יהודה, מנכ"ל החברה: "הבחירה ברשת ב' היא בחירה אסטרטגית ומיועדת להגיע באופן ממוקד לקהל היעד". הקמפיין בהשקעה של 200 אלף ש"ח.
איתי אטיאס, מנהל ה-PR של 'קווים הוצאה לאור' מוסר כי: "מטרת קמפיין הרדיו של 'קווים הוצאה לאור', המתמחה בספרי תיעוד אישיים, משפחתיים ויישוביים, היא הגדלת המכירות. מטרה נוספת של הקמפיין היא ביסוס מעמדה של 'קווים הוצאה לאור' כמובילה ופורצת דרך בתחומה".
קווים הוצאה לאור
'קווים הוצאה לאור' היא חברה דינמית, הפועלת זה חמש שנים באינטנסיביות. בשנים אלה הוציאה יותר מ-150 כותרים, מרביתם בתחום התיעודי, וכ-90 כותרים נוספים מצויים בימים אלו בתהליכי עבודה. בתקופת פעילותה יצרה לעצמה קווים שם ומוניטין של הוצאה לאור בעלת איכותיות ייחודיות.
ל'קווים' שני מסלולי הוצאה לאור: תחת המותג קווים הוצאה לאור רואים אור ספרים מסוגים שונים, המיועדים להפצה מסחרית, כגון: ספרות יפה, עיון (ניהול, תזונה, היסטוריה), ספרי מתכונים ובישול, ספרי ילדים, ועוד.
תחת המותג "קווים אישיים" רואים אור ספרי תיעוד אישיים ומשפחתיים, בעיקר אוטוביוגרפיות וביוגרפיות, ספרי שורשים וספרי הנצחה. ספרים אלו יוצאים במהדורות פרטיות.
במקביל לאלו, רואים אור ב'קווים אישיים' ספרים יישוביים, העוסקים בתיעוד ראשית תולדות היישוב וסיפורי מייסדיו.