איזי פורקס, פלטפורמת האינטרנט למסחר במט"ח הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין בהיקף של כ-750 אלף דולר תחת הסיסמה "משנים את חוקי המסחר" לקידום פלטפורמת המסחר החדשה, אשר הושקה ב-1 ביוני בהשקה בינלאומית. הקמפיין יעלה, בין היתר, באמצעות משרד הפרסום צדר:יריב, חברת האינטראקטיב E-DOLOGIC וסוכנות הפרסום הסלולרי Mobi. במסגרת הקמפיין, יופיע פרסום נרחב בעיתונות היומית, בשלטי חוצות באזור גוש דן רבתי, בפורטלים הסלולריים של אורנג' וסלקום, ובאתרי האינטרנט Ynet, MSN Network, דה מרקר, הארץ, גלובס, One, אתר ספורט 5, וואלה וביזפורטל.
פלטפורמת המסחר החדשה מבוססת על הצגה ויזואלית של כל המידע הנדרש לסוחר במט"ח, ומטרתה להביא לשקיפות ולנגישות מקסימלית של המידע לסוחר, ולהעמיד לרשותו את הכלים שעומדים לרשות סוחרים מקצועיים בחדרי עסקות מוסדיים.
אודות איזי פורקס
קבוצת Easy-Forex הבינלאומית נוסדה בשנת 2001 על-ידי מומחים מתחום הבנקאות, המסחר הבינלאומי במט"ח והמסחר האלקטרוני באינטרנט. החברה מפעילה פלטפורמת אינטרנט למסחר במט"ח ופועלת בלמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם. בחודש אפריל 2008 החברה דורגה במקום השביעי בעולם בקטגוריית אתרי ההשקעות על-ידי אתר מדידת הרייטינג המקוון Alexa, בדירוג הגבוה אף מאתר ה-Financial Times.