המותג בוניטה דה מס, חברה להלבשה תחתונה בעיצוב איטלקי, עולה בקמפיין טלוויזיוני ובעיתונות הארצית ממש בימים אלה בהשקה של 2 מיליון ₪.
הקמפיין הטלוויזיוני עלה החל מה- 4 ביוני בשני סרטונים בהם מככבת הפרזנטורית בר רפאלי כשלגופה החטוב לנג'רי יוקרתיים מבית היוצר של המותג. בסרטון הראשון מציגה בר רפאלי לנג'רי שרק בעזרתו תספר לגבר שלה כמה היא "הוציאה" בשופינג, ובסרטון השני מציגה בר רפאלי סט הלבשה תחתונה שגורם לך לרקוד. סיסמת הקמפיין: 'גלי את האיטלקיה שבך'. שלוחות המדיה: ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, עיתונות ארצית, אינטרנט וקטלוג.
על קמפיין הפרסום עבד משרד הפרסום בנדה; "הקמפיין כולו מושתת על המוטיבים של המותג אשר לפיהם נבנתה קולקציית הקיץ ומייצגים את ערכיה של בוניטה דה מס ואומר, יוקרה, חושניות וסקס אפיל בינלאומי", מסביר מנכ"ל המשרד גולן בן דוד.
בוניטה דה מס התברגה בשנים האחרונות בין חמשת המותגים המובילים בארץ בתחום ההלבשה התחתונה ומשווקת ברשתות ההלבשה התחתונה הגדולות בארץ.