"לפעמים אפשר לקבל את אותה תוצאה בהרבה פחות". זה המסר של הקמפיין החדש, שמעלה חברת הכבלים HOT בטלוויזיה לעסקים קטנים ובינוניים.
עלות הקמפיין, שעולה בימים הקרובים במקביל לשידורי היורו 2008, ושיימשך עד סוף החודש, מוערכת בכ-2.3 מיליון שקלים, והוא יציע למצטרפים לשירותי הטלפון והאינטרנט של HOT עסקים שלושה חודשי אינטרנט במתנה. הקמפיין הייחודי עולה לאור ההצלחה המרשימה של חברת HOT עסקים בהחדרת שירותי האינטרנט המהיר, הטלפוניה הקווית והטלוויזיה בכבלים, ומהווה המשך למיצובה של HOT עסקים בקרב העסקים בישראל. בזכות שימוש בטכנולוגיות מובילות, רמת שירות גבוהה ומחירים ברי תחרות, צירפה HOT עסקים לקהל לקוחותיה אלפי לקוחות עסקיים מובילים מכל הסקטורים, החל מעסקים קטנים דרך עסקים בינוניים, ועד לחברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן: חברות היי-טק, בנקים, חברות ביטוח, תקשורת, בנייה, ועוד.
ראוי לציין כי בישראל, חברת HOT היא היחידה המשווקת את חבילות ה"Triple Play", תוך שהיא עושה שימוש בתשתית המתקדמת שלה, זאת כדי לספק למנוייה את שלושת שירותי התקשורת הטובים והמתקדמים בארץ. חבילות הטריפל לעסקים נמכרות במחיר של החל מ-159 ₪ (לא כולל מע"מ) לחודש בלבד לכל שלושת השירותים (טלפון קווי, תשתית אינטרנט וטלוויזיה).
אריאל כהן, מנהל אגף השיווק בHOT: "גישת HOT לעסקים מיישמת תפיסת שונה, שמתבטאת בסל הפתרונות, שמוצע ללקוחותיה בהתבסס על הבנת צרכי הלקוח. הלקוח העיסקי של HOT עסקים, יקבל באמצעות יישום תפיסה זו, יתרון תחרותי, שיוביל להתייעלות העסק".