חברת MIDIAHOUSE מקבוצת Infomotion, המשווקת הבלעדית של חסויות ותשדירי שירות לערוץ 1, החלה במכירת חבילות פרסום ייחודיות של חסויות ותשדירי שירות לשידורי אולימפיאדת בייג'ין 2008.
MIDIAHOUSE מציעה ללקוחות אפשרות לבחור בין חבילת זהב הכוללת 398 חסויות בשידורים חיים ובסיכום היומי בפריים טיים, חבילת כסף הכוללת 316 חסויות וחבילת ארד הכוללת 351 חסויות. כל חבילת פרסום מוגבלת ל-6 מפרסמים בלבד. היקף ההכנסות מחסויות ותשדירי שירות מוערך בכ-4 מיליון שקלים.
תמי חזני מנכ"לית MIDIAHOUSE מסבירה את יתרונות החבילות: "המשחקים האולימפיים הם אירוע גלובלי מסוג MEDIA EVENT הנערכים אחת ל-4 שנים. בנוסף, שידורי האולימפיאדה חוצים קהלים רבים ומיועדים לצפייה משפחתית, המתאימה לנשים, גברים, נוער ולצעירים. אולימפיאדת בייג'ין צפויה להיות האולימפיאדה הגדולה ביותר מבחינת בולטות ועניין עולמי וכ-5 מיליארד צופים בעולם כולו יצפו בטקס הפתיחה ובמשחקים האולימפיים. אנו יודעים, מהמשחקים האולימפיים בעבר, כי הם מבטיחים רייטינג ובולטות לערוץ 1, וזו הזדמנות של פעם בארבע שנים לקהל המפרסמים".