מודעות בנושא איכות הסביבה שעוצבו על-ידי תלמידי "הבצפר" - בית הספר של משרדי הפרסום, יובילו קמפיין ענק בגני הילדים בישראל. המודעות יעלו תחילה במסגרת תערוכה וירטואלית באינטרנט באתר המשפחות:
www.tad.co.il, זאת על-מנת לשתף את הציבור בתהליך בחירת המודעות שיוצבו בגנים. לאחר מכן יוצבו המודעות הנבחרות בגני הילדים הפרטיים בכל הארץ, ע"י חברת טאדאם. טאדאם נבחרה לפני כשנתיים על-ידי 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', לבצע פעילות ערכית וחינוכית מול המשפחות ב-1,000 גני הילדים הפרטיים שבארגון.
הקמפיין הסביבתי נסוב סביב שני נושאים עיקריים: קריאה להשתמש בסוללות נטענות במקום סוללות חד פעמיות וצמצום השימוש בשקיות ניילון. בקורס הקופירייטינג של "הבצפר", בניהולם של עופר גולן ורוני אפלבוים, נערכה סדנה מיוחדת בנושא איכות הסביבה ע"י ד"ר אורי אורן מפרסום שלמור אבנון עמיחי, הועברו בריפים לתלמידים והיצירות שעוצבו על-ידי התלמידים, נתלו בתערוכה פנימית ברחבי בית הספר בנמל תל אביב.
בין הפרויקטים הערכיים של טאדאם מפותחים בימים אלו פרויקטים בריאותיים בשילוב חברות תרופות וגופי בריאות ופרויקטים ירוקים נוספים. בין החברות שכבר ביצעו פרויקטים בעלי ערך ערכי, עם טאדאם בקרב המשפחות הנמצאות בגני הילדים הפרטיים בישראל, ניתן למנות את: סנו - שנתנה חסות למבצע 'ניקוי ראש' בגנים, להעלאת המודעות על חשיבות שמירת היגיינת הראש וטיפול בבעיית הכינים בקרב הילדים; תנובה - שנרתמה להעלאת המודעות לצורך במיחזור בפרויקט ענק, בהשקעה של למעלה ממיליון שקל, המסתיים בימים אלה; מי עדן - שנתנה בשנה שעברה חסות להעלאת המודעות לצורך בשתיה מרובה; ועוד.
בועז בנימיני מנכ"ל טאדאם, אמר "טאדאם מקדמת פרויקטים ערכיים, כשאחד מהנושאים המרכזיים ביותר בשנים הקרובות הינו שמירה על כדור הארץ, והיכן טוב יותר להתחיל מאשר בגני הילדים? הקשר הבלעדי למשפחות המשקיעות אלפי שקלים בחודש בחינוך פרטי והגישה הבלעדית שלנו לכ-1,000 בעלות גנים פרטיים, מייצרים פלטפורמה ומדיה אפקטיבית בקרב קהל היעד של המשפחות הצעירות והמבוססות בישראל".
טאדאם שיווק ממוקד טאדאם שיווק ממוקד בע"מ, הינה נציגת 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', בו חברים 1,000 גני ילדים ו- 40 אלף משפחות. במסגרת פעילותה הקימה את קהילת טאדמצ'יק המונה כ-40 אלף משפחות צעירות ומבוססות.
טאדאם מלווה את המשפחות מרגע היכנסן לגן, באמצעות: מגזין משפחה צעירה; אתר האינטרנט; פעילויות חוויתיות (טיולי משפחות, הצגות); כרטיס מגנטי המאפשר קבלת הטבות ייחודיות במאות אטרקציות ואתרי בילוי, חופשות ייחודיות, מוצרים שירותים ועוד. בין לקוחות החברה: ביטוח ישיר, גרבר, נוברטיס, PMI, מטרנה, סנו, 5 נגרים, הולידי-אין, אורגניק מרקט, רשת מלונות דן, מוזיאון הילדים בחולון, נטוויז'ן, הלן דורון ועוד.