חברת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מס משיקה בימים אלה אתר אינטרנט חדש עם הפרזנטורית בר רפאלי, תחת הכתובת
[קישור] בהשקעה של כ-80,000 שקל באמצעות הסיסמה המזוהה עם המותג; גלי את האיטלקיה שבך.
לדברי מנהלת שיווק וקשרי לקוחות בבוניטה דה מס, נטלי זיתוני "הקמת האתר היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של בוניטה דה מס בשנים האחרונות בתחום הלנג'רי ובכלל. האתר בא לענות על צרכי הלקוחות להתעדכן בפריטים חדשים און ליין ומשמש בנוסף ככלי נוסף לבחירת הלנג'רי המושלם עבור כל אישה, עוד בטרם הגעתה לחנות".
לדברי נטלי זיתוני, אתר האינטרנט דינאמי ומאפשר התרשמות אותנטית מפריטי הקולקציה הנוכחית המצויים בחנויות- שלל חזיות חושניות המותאמות לנשים צעירות ובוגרות, בכל המידות. בנוסף, יוכלו הגולשים למצוא באתר את שמות הרשתות בהן משווקת בוניטה דה מס, לנוחות קהל הלקוחות.
בוניטה דה מס שמה לה למטרה להציע מגוון רחב של פריטי לנג'רי המיוצרים בקפידה רבה תוך הקפדה על איכות בינלאומית, זאת כדי למלא באופן מעמיק וממצה עד כמה שניתן אחר רצונותיה של כל אישה ואישה מלקוחותיה.
בוניטה דה מס רואה עצמה כגוף המקדם את מעמדה של האישה בחברה ותורם להיותה דומיננטית ונחשבת בכל היבט חברתי. לאחרונה, לרגל 60 שנה לחגיגות מדינת ישראל, ייצרה החברה סט לנג'רי כחול לבן, כאות הזדהות נשות ישראל עם הפטריוטיזם הלאומי.
כמו-כן מציע המותג אוסף יחיד במינו של חזיות עשויות 100% חומר משובח ובד נושם ונעים למגע, לכל אירוע ולכל יום במגוון צבעים וסוגים, מרקמים ועיטורים, תחרות וסאטנים ועד אין ספור דגמים וסגנונות של לנג'רי קסום, סקסי, רענן ובעיקר נשי.