|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

תלמה - הכח להצליח

- הודעה מטעם יוניליוור
07/07/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נעמה שפירא  |    |  יפה אפרתי יחסי ציבור
תלמה [צילום: יח"צ]

חברת יוניליוור משיקה שפה תקשורתית חדשה לדגני הבוקר תלמה תחת המסר "תלמה - הכח להצליח". את הקמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, תוביל השחקנית אורנה בנאי. במהלך השקיעה החברה כ-6 מיליון שקל.

מותג תלמה הינו אחד ממותגי המזון הותיקים והמובילים בארץ. המותג נמצא בכ-80% מבתי האב בישראל ומזוהה עם ישראליות, ביתיות ומשפחתיות.

בתחום הדגנים, חוללה תלמה מהפיכה בשוק הישראלי כאשר החלה, לפני כ-20 שנה, בהצגה וביסוס מעמדם של הדגנים ובכך שינתה את הרגלי ארוחת הבוקר של הצרכן הישראלי. כיום דגנים הינם מרכיב מרכזי בתפריט ארוחת הבוקר בישראל וצריכת הדגנים לנפש עומדת על 2.7 ק"ג לנפש לשנה.

בזכות פעילותה, ביססה תלמה את מעמדה כמובילת שוק הדגנים (מאז ועד היום) והיוותה מנוע צמיחה לקטגוריה כולה הנאמדת כיום ב-600 מיליון שקל.

בשנים האחרונות נמצא תחום הדגנים בצמיחה מואצת (+10% גידול כספי). מדפי החנויות רוויים במוצרים, שחקנים חדשים נכנסו לקטגוריה, השקעות של החברות בפרסום גדלו בצורה ניכרת.

רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה: "תלמה מובילה את תחום הדגנים כבר 20 שנה אך על אף המובילות שלנו אין אנו שוקטים על השמרים. במטרה להמשיך ולהצמיח את הקטגוריה ולצמוח איתה, מצאנו שיש צורך לחדד את המסר של תלמה למסר אחד ברור וחד: תלמה - הכח להצליח.

"בחרנו להעביר מסר אמוציונאלי, המבוסס על תובנה כמעט אוניברסאלית שהכח שלנו מגיע ממי שהכי קרוב אלינו - המשפחה. היא נותנת לנו את הביטחון בעצמנו וביכולות שלנו, היא המלווה אותנו, היא העוגן שלנו והיא זו שדוחפת קדימה ומספקת לנו כח.

"החיבור של תלמה עם תפיסה זו הוא טבעי. כמותג שנמצא כמעט בכל בית הפך תלמה מזמן לחלק מהמשפחה הישראלית. דגני תלמה קשורים לתחילת היום, הם ה"דלק" הראשון לגוף. הם טעימים ומזינים, מותאמים לכל אחד מבני המשפחה ומעניקים אנרגיה וחיוניות. וכמו המשפחה, כך גם משפחת תלמה שמכירה אותנו כבר 20 שנה, נותנת לנו את הכוח להצליח בתחילת כל יום, יום יום.

"מטרת המהלך היא להמשיך ולבסס את מעמדה של תלמה כבחירה הראשונה בתחום דגני הבוקר. כמו-כן כל החדשנות המוצרית תתוקשר תחת אותו מסר אחיד וברור. השקת הקמפיין הינה צעד ראשון במהלך גדול ורחב אשר יקיף את כל מוצרי הדגנים ויכיל עוד הפתעות בעתיד".

לצורך קידום המהלך בחרה החברה בשחקנית אורנה בנאי לשמש כפרזנטורית בקמפיין הפרסום שילווה את המהלך. הבחירה נעשתה לאחר חיפוש דמות אשר תוכל ללוות את המהלך לאורך זמן ולהעביר בצורה הטובה ביותר את מסר המשפחתיות, ישראליות והכח להצליח. מסקר צרכנים שערכה החברה עלה כי אורנה בנאי מזוהה היטב עם משפחה, חום, אמהות והצלחה - ערכים המזוהים עם ערכי המותג.

הקמפיין רחב ההיקף, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות ונראות חזקה בנקודות המכירה ופעילויות קד"מ. קמפיין הטלוויזיה, שהינו חלק מסדרה, יעלה בערוצים 2 ו-10 ויימשך כשלושה שבועות.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  07/07/2008   |   עודכן:  07/07/2008
נעמה שפירא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נעם מנלה מונה אתמול (6.7.08) למנהל זהות תאגידית בינלאומית בקבוצת אפריקה ישראל. בתפקידו יעסוק במיתוג הפרויקטים של הקבוצה בארץ ובחו"ל.
07/07/2008  |  דפנה שביט  |   הודעות כלליות
קבוצת שסטוביץ - חטיבת הקוסמטיקה, קיבלה את הזכיון הבלעדי לשווק בישראל את הבשמים של מותג האופנה האמריקני - BANANA REPUBLIC.
06/07/2008  |  ורד בראון  |   הודעות כלליות
אוליה מינסקיה (בת 42, נשואה+2) בוגרת תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב בהתמחות בשיווק, מונתה לסמנכ"ל תחום המגזר הרוסי בקבוצת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית במגזרים רוסי, ערבי, חרדי וצרפתי.
06/07/2008  |  לימור גור  |   הודעות כלליות
החל מהיום (6.7.08), ניו-פארם מאפשרת ללקוחותיה לרענן ולסדר את ארון התרופות הביתי, ולהחזיר תרופות ישנות או תרופות שלא נעשה בהן שימוש בכל בתי המרקחת שבסניפי הרשת.
06/07/2008  |  זיוה גואטה  |   הודעות כלליות
והפעם: פירה עם נקניקייה ב-10 שקלים בלבד!
06/07/2008  |  אורטל בקלש  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il