עמותת עלה המטפלת במקרים הקשים ביותר של ילדים פגועי מוח ומאפשרת להם איכות חיים, יוצאת בקמפיין חדש שיימשך מה-01.07.08 ועד ה-31.08.08 במטרה לגייס תרומות, ולהעלות מודעות לפעילות העמותה.
הקמפיין כולל תשדירי טלוויזיה, פעילות אינטרנטית ויחסי ציבור, והוא מתבצע בהתנדבות מלאה על-ידי החברות המובילות במשק כמו הוט, דפי זהב, חברות הסלולר, טלכלל, משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, ומשרד יחסי הציבור יפה אפרתי - מאיה קוזיניצקי תקשורת.
העמותה מנסה לרתום אמצעי תקשורת נוספים להעלאת המודעות לפעילותה החשובה, וכן את הציבור באמצעות הקמפיין החדש.
עמותת עלה התפרסמה בין השאר בזכות כפר עלה נגב שהוא אחד המעונות המתקדמים בישראל ובעולם, ומשמש כבית לילדים הסובלים מפגיעות מוח הקשות ביותר שיש.
יו"ר כפר עלה הנגב הוא האלוף במיל דורון אלמוג שבנו זכה להתגורר בכפר שנה אחת בלבד, עד שנפטר ממחלתו.
רשת מעונות עלה בישראל הוקמה בשנת 1982 במטרה להוות בית חם ולתת מענה טיפולי לאוכלוסיה עם פגיעות פסיכו-מוטוריות קשות: נכים סיעודיים, מרותקים למערכות הושבה ובעלי פיגור קשה ובינוני.
כיום מפעילה עלה ארבעה מרכזים בארץ, שמעניקים טיפול מקצועי ומחבק לכ-500 תינוקות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים. המעונות השונים ממוקמים בבני ברק, ירושלים, גדרה והנגב. הם פועלים בסטטוס מלכ"ר (מעון ללא כוונת רווח) ומעניקים שירותים בתחומי הרפואה, הסיעוד, הפרא-רפואה, השיקום, החינוך המיוחד ופעילויות הפנאי. בנוסף, מפעילה עלה מרפאות אמבולטוריות לטיפול בילדי הקהילה.
לתרומה של 10 ש"ח יש לשלוח את המספר 10 ל-4554