|
[צילום: דורון בוקשטיין-יח"צ]
|
|
|
|
|
ענבי טלי משיקה קמפיין חדש לרגל מבצע הקיץ תחת הכותרת "איזה זן אתה". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי יעלה בהשקעה של מעל 2 מיליון ש"ח ויכלול חסות בטלוויזיה ותשדירי רדיו.
הקמפיין הצבעוני מבוסס על איורי דמויות מסוגים שונים - האינטלקטואל, החברה'מן, המורה, האופנתי והרוחני - והוא מזמין את הקהל לבחור את זן הענבים האהוב עליו ביותר בהתאם לדמות הישראלית הטיפוסית החביבה עליו.
במסגרת מבצע הקיץ של ענבי טלי שיחל ב-13 ביולי ויסתיים ב-1 באוגוסט, יוגרלו 50,000 ₪ בין הרוכשים ענבים וכן יחולקו פרסים מיידים 500 ₪ במזומן, אלפי חולצות T מדליקות וכרטיסי כניסה ל"כרם של טלי בלכיש", מרכז המבקרים של ענבי טלי, הכולל אטרקציות לילדים ולמשפחות. ההשתתפות בהגרלה נעשית באמצעות אתר האינטרנט של ענבי טלי והכנסתו של קוד אשר נמצא בתוך סלסילות הענבים.
דודו עברי מנכ"ל ענבי טלי: "הקמפיין החדש מתמקד בזני הענבים השונים מתוך מטרה ליצור אצל הצרכנים זהות ברורה של כל זן וזן. הקמפיין יעזור לצרכנים להבדיל בין הסוגים השונים של הענבים באופן חווייתי ומהנה והוא מעביר את הרעיון כי בדיוק כמו שיש סוגים שונים של אנשים יש גם סוגים שונים של ענבים - כל אחד יכול לבחור את הסוג שמתאים לו".