לכבוד עונת הקיץ יוצאת נירלט במהלך שיווקי רחב היקף בכל המגזרים בהשקעה של 5 מיליון שקלים. המהלך השיווקי יכלול פרסום בכל המגזרים - כללי, ערבי, רוסי וחרדי וכן יבוא לידי ביטוי במספר מדיות שונות. בנוסף, על-מנת לתגבר המהלך תנקוט החברה בפעילות ממוקדת מול אדריכלים ואנשי מסחר.
במגזר הכללי עולה נירלט בקמפיין חסויות בערוצים 2 ו-10 ואינטרנט תחת הסיסמא: "נירלט טבעי, לוקחים את הצבע מהטבע". במגזר הרוסי, תעלה נירלט בקמפיין משולב שכולל: סרטוני פרסומת בערוץ 9, פרסום באינטרנט והתאמת אתר האינטרנט של החברה לשפה הרוסית. במגזר הערבי תבצע נירלט פעילות יוצאת דופן וייחודית הכוללת קמפיין קירות צבועים ב-10 ערים וישובים ערביים. בכל עיר וישוב ייושם צבע/טקסטורה שונה על גבי קיר ענק אשר ימותג "נירלט" ובתחתיתו יתלו יישומים מוקטנים משאר הערים. הקמפיין יושלם בקמפיין עיתונות בו יפורסמו מודעות שיתעדו את תהליך הביצוע של הקירות ע"י אנשי מקצוע מהמגזר הערבי. במגזר החרדי צפויה נירלט לצאת במהלך של קידום מכירות בערים המרכזיות בשבועות הקרובים.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק: "נירלט אשר חרטה על דגלה את דגל החדשנות, מבצעת פעילויות רבות ומגוונות תוך שימת לב לדגשים של כל אחד מהמגזרים והקהלים השונים. בקיץ הזה אנו נהיה עדים לפעולה מאוד ממוקדת מצד אחד אך יצירתית מאידך. על אף השונות והבידול בין המגזרים השונים אנו מוצאים את הדרך לפעול לאורם של ערכי המותג ולחתור כל העת לטיוב במעמדו וכל זאת תוך שיפור תוצאותיה העסקיות של החברה והגדלת נתח השוק".