חברת רקיט בנקיזר המשווקת נורופן לילדים וחברת שילב יוצאות בקמפיין בטיחות לילדים במהלך חודשי הקיץ יולי-אוגוסט בהיקף כספי של כחצי מיליון שקלים. שיתוף הפעולה יכלול קמפיין אינטרנט אשר יוצג במשך שלושה שבועות באתרים Ynet, תפוז, I Feel, Doula, גוזלים ופעוטות. הקמפיין שהופק על-ידי משרד הפרסום יורו ישראל יכלול עצות והמלצות להורדת חום בקרב תינוקות וילדים, ויציג את מבצע הקיץ המשותף של שילב ונורופן לילדים.
במסגרת המבצע יקבלו הורים שרכשו נורופן לילדים הנחה לרכישת מוצרי Tiny Love של שילב. בנוסף לכך, במסגרת הפעילות יעניקו רופאי ילדים מבית החולים "שניידר" הרצאות מיוחדות במגוון תחומי עניין להורים כגון הורדת חום בילדים, מתן חיסונים ועוד.
"שיתוף הפעולה עם שילב הינו חלק מאסטרטגיית המותג במטרה ליצור קשר ישיר עם קהל הלקוחות שלנו ולהעניק להם ידע, העשרה ואמצעים להתמודד עם הבעיות הבריאותיות המאפיינות את גיל הילדות", מסבירה דורי פרום, מנהלת מותג נורופן לילדים. "אנו בטוחים כי המבצע המוצע במסגרת שיתוף הפעולה ישלב בין חווית קנייה מהנה וקבלת מידע נחוץ להורים".
נורופן לילדים הינה אחת התרופות הפופולריות בישראל להורדת חום ושיכוך כאבים בילדים. התרופה בטוחה לשימוש ומאושרת לטיפול בילדים ותינוקות מגיל 3 חודשים עם מרשם רופא ומגיל 6 חודשים ללא מרשם רופא. החומר הפעיל איבופרופן משלב בין פעולת הורדת החום ושיכוך כאבים, יחד עם פעילות נוגדת דלקת ללא סטרואידים. יעילות התרופה גבוהה, בין היתר בזכות תחילת פעילות מהירה ובזכות משך פעילות ארוך של עד שמונה שעות מרגע לקיחת התרופה גם ביום וגם בלילה. נורופן לילדים משווק בטעמים שילדים אוהבים: תפוז ובטעם תות חדש.