בהמשך להשקת סדרת נשנושים ולקמפיין הטלוויזיה תחת המסר "נשנושים - יש על מה לשבת", משיקה בייגל בייגל מיני סייט יוצא דופן, ברוח הקמפיין, בהשקעה של 600 אלף שקל באמצעות חברת סאצ'י אינטראקטיב.
המיני סייט החדש, מציע פעילות ברוח הומוריסטית המשלבת פרסונליזציה של הגולש יחד עם וידיאו. באתר מוזמן הגולש למלא פרטים של חבריו ואת נסיבות ה"אישום" של "פשעיהם" ולשלוח אותם אל הכלא. הבשורה על "כניסתם לכלא" מפורסמת כידיעה בעיתון הנשלחת לתיבת הדואר האלקטרוני של "הנאשם". החבר הנאשם זוכה "לבלות בכלא" יחד עם "אודי", הגיבור מקמפיין הטלוויזיה של נשנושים. אודי "מדבר" עם החבר האסיר בסדרה של סרטוני וידאו שצולמו במיוחד למיני סייט של נשנושים. לבסוף, החבר האסיר משתחרר מהכלא ויכול לשלוח גם את חבריו לחוויה בלתי נשכחת... בכלא.
סדרת נשנושים החדשה של בייגל בייגל פונה לקהל יעד של גברים צעירים ומציעה להם מגוון מוצרים לסיטואציות צריכה מגוונות. הקמפיין התומך בהשקה מציג בצורה הומוריסטית חבורת "אסירים" ה"יושבים" יחד בתא ומנשנשים.
האתר מציע לגולש אינטראקציה הומוריסטית בין חברים, ברוח הקמפיין שפעילותה בעיקר ויראלית ונתמכת בבאנרים באתרים מובילים כדוגמת נענע, וואלה, MSN, ו-ONE.
בשמת שדה, מנהלת שיווק בייגל בייגל: "פעילות האינטרנט הייחודית הינה חלק ממהלך רחב היקף וכולל לתמיכה בהשקה של סדרת נשנושים. במסגרת המהלך, אנו מבקשים לפגוש את קהל היעד שלנו במגוון ערוצים ולחזק את המסר של הסדרה המציעה פתרונות למפגשים חברתיים בעיקר של גברים. פעילות האינטרנט שלנו משלימה את השפה התקשורתית ההומוריסטית של קמפיין הפרסום ואנו בטוחים כי תחזק את הקשר של המותג עם קהל הצרכנים".
כתובת המיני סייט: [קישור] אודות בייגל בייגל בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.