בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רשת BODY SHOP בחרה את משרד הפרסום Fox&Friends
|
- הודעה מטעם רשת BODY SHOP
מאת:
נטע הר-לב | | יפה אפרתי יח"צ
|
תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכ-5 מיליון שקלים. רשת BODY SHOP, הרשת המובילה בתחום הטיפוח ופינוק הגוף, הוציאה לאחרונה למכרז את תקציב הפרסום שלה. משרד הפרסום הקודם של הרשת היה גולן נהרדעא. לאחר בחינה של משרדי הפרסום נבחר משרד הפרסום Fox & Friends מקבוצת פוגל אוגילבי, כאשר תקציב הפרסום של BODY SHOP ב-2007 היה כ-100 אלף דולר בלבד אולם בכוונת הרשת להגדילו ל-5 מיליון שקל ב-2008. המשרדים אשר התמודדו במכרז: מקאן בוטיק, ירקוני בר-נתן, פרומדיה, פוקס אנד פרנד'ס, ערמוני, לין&לין. דני בר-און מנכ"ל BODY SHOP: "שיקולים רבים הניחו אותנו בבחירת משרד הפרסום. אך אין ספק שהאסטרטגיה בשילוב של הקריאטיב היו נכס צאן בבחירת המשרד. להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל 'משרד קטן עם אנשים גדולים'. משרד שיתן לנו את כל תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול". הגידול המתוכנן בתקציב הפרסום נובע ממהלך המיתוג מחדש של הרשת, שהתחיל כבר לפני כשנתיים וממשיך בימים אלה, הכולל פיתוח מוצרים חדשים, נראות חדשה לחלק מהחנויות ופתיחת חנויות חדשות. בכוונת הרשת לפתוח כ-8 חנויות חדשות עד סוף 2008. רשת BODY SHOP מונה 36 חנויות בפריסה ארצית, הממוקמות בין היתר בקניון שבעת הכוכבים, קניון איילון, הקריון, גרנד קניון, דיזנגוף סנטר, קניון בת ים וקניון מלכת שבא באילת.
|
תאריך:
|
23/07/2008
|
|
|
עודכן:
|
23/07/2008
|
|
נטע הר-לב
|
|
תופעת מכירות האופנה דרך רשת האינטרנט שוברת שיאים חדשים. עפ"י חברת המחקר FORRESTER, היקף מכירות האופנה ברשת, הקטגוריה המובילה בסחר אלקטרוני בכלל, צפוי להגיע השנה למחזור של כ-27 מיליארד דולר.
|
|
|
כחלק ממהלך אסטרטגי, שנוקטת חברת אולסייל בתחום הסחר האלקטרוני, נחתם הסכם שיתוף פעולה מסחרי, בין אתר הקניות אולסייל olsale לאתר החדשות בעברית / אנגלית www.Debka.co.il.
|
|
|
ראש העין, ישראל, 22 ליולי, 2008, פוינטר טלוקיישן באמצעות חברת-הבת שגריר (נאסד"ק: PNTR, תל אביב - "פנטר"), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לתעשיית הרכב, חברות ביטוח ולציי רכב לרבות שירותי דרך, גרירה, איתור והשבה של מכוניות גנובות ושירותי ניהול ציי רכב, ללקוחות בלמעלה מ-20 מדינות, מדווחת על קבלת הזמנה ראשונה בהיקף של 2 מיליון יורו למשך שנתיים, לאספקת שירותי דרך ברומניה.
|
|
|
ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית המותג BEKO בישראל משנה את האסטרטגיה הפרסומית של המותג בישראל. את המהלך מובילים משרד הפרסום יהושע TBWA /והוא ילווה בקמפיין ראשון לסדרת מקררי ה- Side by Side של BEKO בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
|
|
|
בטקס חגיגי שהתקיים במתחם "סינמה סיטי", העניקה אינטל 61 פרסים בהיקף כולל של 340,000 שקל לסטודנטים מצטיינים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים בתחומי מיחשוב, תקשורת וטכנולוגיה, מתוכם 40 סטודנטים לתואר ראשון מאוניברסיטאות ומכללות שזכו השנה בפרס בגובה 4,500 שקל כל אחד.
|
|
|
|