רשת סבארו יוצאת בקמפיין טלוויזיוני תחת הסיסמא: "תפריט הקיץ של סבארו - מהיר, טרי ואיטלקי", באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. עלות הקמפיין: 500 אלף דולר. הקמפיין כולל 3 סרטונים קצרים, אשר יעלו בערוצים 2, 10 וערוץ 24.
דני הרשקוביץ, מנכ"ל רשת סבארו מסר כי הקמפיין הנוכחי נועד לתמוך בתהליך מיצוב הרשת ומיתוגה מחדש והוא כולל את רענון התפריט והתאמתו לטעמים המתחדשים של הקהל הישראלי בשפה קלילה, מפלרטטת, כייפית, ומהירה התואמת לאורח החיים המודרני.
הסרטון מדגיש את הקו הצעיר והאנרגטי של הרשת באמצעות סיטואציות מהירות, דינאמיות וקצביות כמו משחק כדורגל, מכוניות מרוץ וצילומי אופנה המוקרנות במקביל לתנועות חיתוך והקפצה מהירות של ידי השף, המשדרות איכות וטריות. השינוי בצורת 'מטבח פתוח' משדר להט, אקשן וביטחון עצמי.
הסרטונים מציגים את המגוון החדש של תפריט הקיץ של סבארו, פסטה (כמה סוגים), סלט (לאלו ששומרים על הגזרה) ומאפה שהוא ייחודי לרשת אותו יצר השף טל כהן שנבחר לשמש גם כפרזנטור של הרשת בנקודות המכירה. טל כהן מתחבר עם ערכי המותג החדשים וידוע כשף עולה בשמי הקולינריה הישראלית.
רשת סבארו מפעילה בישראל 26 מסעדות איטלקיות בשירות מהיר. עד לסוף 2009 תפתח הרשת עוד 12 סניפים ברחבי הארץ.
מחזור המכירות של 'סבארו' בשנת 2007 הסתכם ב-80 מיליון שקל.