בשלט הענק שנמצא בצומת דימול ברמת-גן, הוצבה בובת ענק תלת מימדית בדמות אדם היוצאת משטח המודעה. הבובה מנסה לחלץ עצמה מיחידת הנופש באמצעות טיפוס על סולם התלוי על השלט הפרסומי עצמו.
קמפיין החילוץ בעלות של כ-4 מיליון שקלים, כולל מלבד השילוט מספר אמצעי מדיה, לרבות עיתונות, חסויות טלוויזיה וכן סידרת ג'ינגלים הומוריסטיים שזכתה לפופולריות רבה בכיכובו של הסטנדאפיסט שגיב פרידמן.
לדברי, אושיק רושינק, מנהל הלקוח במשרד הפרסום שמעוני- פינקלשטין: "באמצעות הבובה הייחודית אשר עוצבה על-ידינו במשותף עם חברת ברעם אנחנו ממחישים את מצב המצוקה בו שרויים עשרות אלפי ישראלים בעלי יחידות נופש אשר אינם עושים בהן שימוש או אשר מכבידות עליהם כלכלית, כאשר רק הפיתרון המצוין של קבוצת ריאלטי יכול לחלצם".
קבוצת ריאלטי, בבעלותו של רוני פרל, עוסקת ביזמות נדל"ן, פיננסים, חילוץ לבעלי יחידות נופש וכן פיתוח תרבות הספא.
קרדיטים לקמפיין
ניהול קריאטיב: ליאת כהן.
מנהל לקוחות: אושיק רושינק.
קופי: יניב סהר.
ארט: גיל אוסר.
תקציבאית: ליאת כוכבי.
מדיה: קרן ראוכברגר.
פלנרית: רוני סמסונוב.