חברת ריגלי ישראל משיקה אריזת נוחות חדשה למסטיק אורביט פרופשיונל הנפתחת משני צדדים. החברה תשקיע 1.5 מיליון שקלים בהשקה, אשר כוללת קמפיין פרסומי בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא: "לכל דבר יש שני צדדים".
האריזה החדשה והייחודית, אשר מכילה 60 מלבניות, מאפשרת פתיחה נוחה משני צדדים: מצד אחד פתח רחב, המאפשר הוצאת כמות גדולה של מסטיקים ופתח שני צר למסטיקים בודדים, לשימוש אישי או לחלוקה בין חברים. אריזת אורביט פרופשיונל החדשה שומרת על טריות המסטיקים לאורך זמן ומתאימה לשימוש במיוחד בבית, ברכב ובמשרד.
נינט לוין- רחמים, מנהלת השיווק של ריגלי ישראל, מציינת כי האריזה החדשה תואמת את אסטרטגיית החברה, המשקיעה בפיתוח מוצרים מתקדמים, במטרה להציג לצרכן חידושים אשר יתאמו את דרישותיו הן מבחינת המוצר והן מבחינת האריזה ונוחות השימוש.
אורביט פרופשיונל הינו מסטיק ללא סוכר בנוסחה ייחודית המכילה מיקרוגרנולות, גרגירים זעירים, ומנקה את השיניים באופן שממש ניתן להרגיש זאת. לדברי לוין רחמים, מסטיק אורביט פרופשיונל שהושק לראשונה בישראל בשנת 2005, זכה להצלחה חסרת תקדים והפך למוצר הנמכר ביותר בתחום ממתקי האימפולס.
אורביט פרופשיונל באריזה החדשה ישווק בשני טעמי מנטה מובילים - ספירמינט ופפרמינט.
האריזה החדשה של מסטיק אורביט פרופשיונל תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 16.80 שקלים ל-60 מלבניות. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.
ריגלי הינה חברת הממתקים המובילה בעולם בייצור מסטיקים. מותגי החברה נמכרים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. מזה 25 שנה ריגלי מבצעת מחקרים קליניים בשיתוף עם רופאי שיניים על התועלת שבלעיסת מסטיק.