"פרסיל" מעלה קמפיין רחב במסגרתו תשיק את ג'ל הכביסה החדש שלה. חברת עלונים תפיץ עבורה ערכה מיוחדת, שתכלול בקבוק ג'ל כביסה ריחני ולוח שנה שולחני שיונחו בתוך שקית נייר מעוצבת. הג'ל החדש מצטרף לשורה ארוכה של מוצרים מצוינים מבית "פרסיל". ההפצה מוערכת בכעשרות אלפי שקיות בפריסה ארצית. במקביל להפצת הדוגמיות "פרסיל" תעלה לאוויר תשדירי פרסומות בטלוויזיה.
בשנים האחרונות, התפתח מאוד תחום השיווק באמצעות חומרי הפצה ממוקדים וישירים. המידע המופץ השתכלל וכיום ניתן לראות חומרים יצירתיים, בצורות, גדלים, צבעים וגרסאות שונות.
ישנו ניסיון כיום מצד הממשלה להגביל את סוג השיווק הנ"ל, בטענה שהציבור הרחב מאס מחומרים "מטרידים" שכאלו. דורון עציץ, מנכ"ל חברת עלונים לדיוור ישיר, אמר בתגובה: "נראה שכוחות השוק מוכיחים, שהצרכנים נהנים מהדוגמיות, המבצעים והמידע שהם מקבלים באמצעות הדיוור הישיר".